Vrele Gume test: Renault Espace 1.6 dCi 130 Life

Nakon najskuplje verzije novog Espacea, krštene Initiale Paris, vozili smo osnovnu, u želji da proverimo da li je na nivou statusnog vozila, kakvim ga predstavlja Renault
Trideset hiljada evra! Upravo toliko vam treba želite li postati ponosni vlasnik famoznog Renault Espace pete generacije, čak će vam i ostati deset evra u džepu da častite kolege kafom (kataloška cena iznosi tačno 29.990 evra).
Iako je za mnoge, gde spada i dole potpisani, ova suma nedostupna čak i uz višegodišnji kredit, interesantna je uzevši u obzir da se radi o prestižnom i atraktivnom vozilu. Podsećanja radi, odmah po lansiranju Renault je predstavnicima sedme sile ponudio samo najluksuznije i nasnažnije verzije, odnosno 1.6 dCi/160 i benzinski 1.6 TC/200 ks, preuzet iz Clia RS (nije dakle dvolitarski TCe/200, kako smo naveli u prethodnom testu). Utisak koji smo stekli za upravljačem prvonavedenog, bio je više nego li pozitivan, što je normalno ukoliko se zna da smo vozili vrhunski Espace Initiale Paris 1.6 dCi/160 EDC, sa enterijerom i opremom na kojem mu mogu pozavideti mnoge limuzine iz premijum segmenta. Toliko luksuza i sofisticirane tehnologije na jednom mestu, mora i da košta, tako da je cena ovog u Srbiji dosegla astronomskih 42.000 evra (U Francuskoj bezmalo 50.000).
Kompletan članak pročitajte na sajtu Vrelegume.rs
Mangulica da nam objasni kako to u ovom modelu nema mesta pozadi za osobe više od 180cm.
Espace bez "space".
Treći red, Boga pitaj, verovatno je samo za pigmeje. :)
Treba da metnu na vrata pozadi, ograničenje, kao na kamionima ono "80kmh", tako ovde 180cm.
A pozadi, možda najbolje da metu "ni ne pokušavajte". :)))
RenoL jaka firma, 1,5 i 1,6 motori u ponudi, od kojih je 1,6 top ponuda. :)))