TopSpeed test: Lexus NX 300h

Dizajn Lexusovog kompaktnog krosovera svakako je jedan od njegovih osnovnih aduta, ali kod verzije 300h, sasvim sigurno će jednak broj kupaca privući i moderna tehnologija
“Jel’ to hibrid? Benzinski i elektromotor? A, gde mu je elektromotor? Aha… Pa jel’ može da ide samo na struju? Aha… A, koliko?” Sve su to pitanja sa kojima sam morao da se, tokom sedmodnevnog testa, susrećem već od samog trenutka kada sam na parkingu preuzeo atraktivni Lexus NX 300h. Kako poznati japanski brend trenutno nije aktivan na našem tržištu kao pre nekoliko godina, moram da priznam da sam pomalo “zarđao” po pitanju poznavanja detalja vezanih za njegove modele, tako da za neka od ovih pitanja nisam bio spreman.
Srećom Internet je danas dostupan praktično u svakoj situaciji, tako da sam se već u automobilu podsetio osnovnih parametara. Pomalo sam bio iznenađen da osnovni pogon obezbeđuje benzinski četvorocilindraš od 2,5 litara radne zapremine, koji bez asistencije turbine, oslobađa 155 konjskih snaga. Interesovalo me je kako ova za evropske standarde pomalo “old school” japanska varijanta funkcioniše u praksi, no, krenimo redom…
Kompletan članak pročitajte na sajtu Topspeed.telegraf.rs