home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Segment manjih i srednjih krosovera trenutno ima najveću ekspanziju u Evropi. Gotovo da nema ozbiljnijeg proizvođača automobila koji u svojoj ponudi nema nekoliko SUV modela. Honda prati taj trend, a najnoviji u nizu je "HR-V"

Naziv “HR-V” nije nikakva novina. Honda se, zapravo, vratila proverenim vrednostima i klasi u koju je ušla 1998. godine, kada je predstavljen prvi model pod ovim imenom. Koncept i veličina su praktično isti, s tim što novi model nije dostupan u verziji sa troja vrata. Takođe, na našem tržištu neće biti u ponudi 4×4 verzija, već samo sa prednjim pogonom.

“Hondu HR-V” je teško svrstati u konkretnu klasu. To je generalno problem sa svim krosoverima, pa se nova “honda” smatra konkurentom “reno kadžara”, koji je nešto veći ali i “mazde CX-3”, koja je za nijansu manja. Sve u svemu, auto je sasvim dovoljno prostran da zadovolji potrebe onih koju su navikli na veće automobile. U tom smislu, iznenadila nas je ponuda prostora za noge na zadnjim sedištima, koja je veća nego u nekim ozbiljnim limuzinama.

Isto možemo da kažemo i za prtljažnik zapremine 470 litara. Da je, ipak, reč o nešto manjem automobilu, stiče se utisak u pogledu širine kabine, koja otkriva da je “HR-V” po svojim dimenzijama negde između B i C segmenta.

Prodaja je nedavno počela u našoj zemlji a na raspolaganju su dva motora – 1,6 dizelaš od 120 i 1,5 benzinac od 130 “konja”. Cene počinju od 20.490 evra, koliko košta benzinac, dok je za dizelaša potrebno dodati 2.500 evra. Početne cene jesu više u odnosu na prosek na našem tržištu a za to postoji nekoliko razloga.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com



čitanja : 1212



Komentari

Genijalno vozilo. Posebno u svetlu cene. EUR 25K za relativno solidan nivo opreme, zvuci kao "bargain". Ovo vozilo najvise ce kupovati oni koji na "instant-testovima" gledaju odnos +- ocena komentara, a imaju dovoljno para za opravdanje svojih posh-hipster hirova. Ocekujem poplavu sveze osisanih, zabradjenih, modernih vlasnika sa Buddy Holly cvikerima i uskim farmerkama..
Sve teze mogu da opravdam visoku cenu Honde. I ostalih Japanaca, ali Honde posebno. Mozda jedino sa aspekta pouzdanosti, pa ni tad. Onaj ko zeli da ne menja vozilo 20 godina svakako nece da kupi HRV, jer to nije vozilo koje kupuje onaj ko ne menja vozila, pa tako pada u vodu i argument pouzdanosti. Za CRV i da razumem, ali ovo..
Ja svakako nisam merilo, ali ja bih pre Qashqai ili Kadjar nego ovo, za iste pare. Zato valjda i nisam posh, sto je bas "bzvz"..

Autor Priapus 02 Apr 2016, 13:36

Ova Honda je nonsens u pogledu cijene i onoga što nudi , posebno kad se pogleda jedna Vitara , od koje dotična nije superiornija ni u kom pogledu , a ne može se vaditi ni na pedigre , jer i Suzuki je Japanac , koji još usput ima veću tradiciju u proizvodnji vozila ovog tipa

Autor Đorđe 02 Apr 2016, 15:33

Ja nemam dilemu šta bih izabrao.
Ali, čak i kada bih izabrao hondu, svakako bih odmah trebalo da u telefonu memorišem barem web sajt "mobilnog vulkanizera" ( http://vulkanizer.co.rs/ ), "zbog radi" onog "kita" :)

Vitara S ja "za trun" manja, ali i za "konjski nokat" bolja kombinacija motora, opreme i cene u odnosu na bilo kog HRVoja.

Autor moron 02 Apr 2016, 15:53