Mercedes-Benz GLE 250d 4Matic na probi "Novosti"

Godinama najprodavaniji SUV za zvezdom na haubi "mercedes ML" ima novu oznaku, GLE, ali je i dalje ostao spoj luksuza i beskompromisnog terenca, sposobnog da projezdi i kroz najizazovnije terene.
Promena imena - oznake je nastala samo kao posledica želje "Mercedesa" da uskladi nazive svojim modela. Tako je rodonačelnik SUV segmenta "Mercedesa" naravno i dalje zadržao oznaku "G" a svi ostali terenci imaju oznaku od tri slova "GLA"; "GLC", "GLE", "GLS". Treće slovo označava kojoj klasi pripada vozilo. Dakle, ekipa "Novosti" se obrela u SUV vozilu E klase!
Ono što je najinteresantnije kod novog "GLE" jesu mnogo privlačniji prednji i zadnji kraj, ali i mnogi drugi zahvati koji omogućavaju nove domete u pogledu smanjenja emisije gasova i pogonskog sistema. Svi motori iz ponude pokazuju u proseku smanjenje od 17 odsto u potrošnji goriva i emisiji CO2 u odnosu na prethodne serije modela. Prvi put u istoriji svojih SUV modela, "Mercedes" nudi i "plag-in" hibridni model, ("GLE 500 e 4 matic"), koji spaja maksimalnu efikasnost sa izvanrednim performansama.
Na našem testu imali smo pod haubom, četvorocilindrični dizelaš od 2,2 litra sa 204 KS koji, po fabričkim podacima troši neverovatnih - 5,4 litra dizela na 100 pređenih kilometara u proseku! Emisija CO2 je 140 grama po pređenom kilometru!
Sličan rezultat postigli smo i mi na testu koji je obuhvatao ne samo vožnju po gradu i na otvorenom drumu već i po seoskim, neasfaltiranim putevima!
- Poslednja reč tehnike i tehnologija efikasnog pogona, zajedno sa vrhunskim kvalitetom vožnje, univerzalnost i robusnost tipična za SUV vozila - to su sve elementi koji čine novi "GLE" i vode ovaj najprodavaniji model ka uspehu - ovim rečima je Ola Klenius, član upravnog odbora "Dajmlera AG, Mercedes-Benc" automobila, opisao najnovijeg člana porodice SUV modela.

I zaista, bezbednost bez premca i visok nivo dinamike u vožnji, kako na prvoklasnog SUV modela. Uz to, "GLE" ima i revolucionarnim pomoćnim sistemima, devetostepenim 9G-TRONIC automatskim menjačem i inovativnim "dinamik selekt" kontrolni sistem za dinamičko upravljanje, koji već u standardnoj specifikaciji nudi brojne pogonske programe i opcije za terensku vožnju.
Ovaj automobil ima "ermatik" vazdušno oslanjanje sa novim podešavanjima i ADS varijabilnim sistemom prigušenja. Ovaj sistem prilagođava svoje prioritete u zavisnosti od izabrane opcije u sistemu "dinamik selekt". Tako, na primer, "sport" pruža izuzetnu dinamičnu vožnju, a "komfor" udobnost hotelske sobe sa pet zvezdica.
Nabrajanje sistema zaduženih za bezbednost i komfor putnika zahtevalo bi nekoliko puta duži tekst od ovog. Jednostavno, "Mercedes" je shodno svojoj tradiciji, u ovaj SUV utkao desetine najnaprednijih sistema od onog koji opominje vozača na dolazak vozila iz mrtvog ugla do onog koji pomaže izbegavanje čeonih sudara.
Komfor u kabini, kvalitet materijala, uz sjajne performanse, nadasve ekonomičan motor, garancija su da će "mercedes" nastaviti sa odličnom prodajom svog SUV segmenta koji je od 1997. godine do danas osvojio srca oko 1,6 miliona kupaca širom planete.
Preuzeto sa: Novosti.rs
Čekaj, Mercedes ukinuo ML ??
Sad mu je GLE zamena za ML ??
Zadnji deo u bočnoj liniji, na ovom džip-iću deluje kao sanduk. Baš jeftino i nedorađeno deluje....
Ja sumnjam da i u Mercedesu tačno znaju, šta im znače ove slovne oznake. Recimo ovo L ??
Možda "luxe" :)))
Mercedes ML je devedesetih godina uništavao tašna-mašna firme po Srbiji.
Biznismen kupi ML za 80.000 maraka da se pokaže kako mu dobro ide biznis, a onda ostane bez obrtnog kapitala i odlazi u stečaj.
Martin
I danas se ništa nije promenilo, samo što je kriza, pa kupuju "razrađene" Mercedes polovnjake, registruju na invalide zbog takse, i glume biznis gospodu po Srbiji. I to uglavnom ovi "preduzetnici" sa tašnom mašnom i kamašanom, piljarama i farbarama.
Ovi malo ozbiljniji voze nove Porše Kajene, Panamere, i Audije, neki na kredit, neki na lizing.
Ali Mercedes kad vidiš, zamisli se i zapitaj 2 puta, pre bilo kakvog posla....