Volkswagen Golf 1,6 TDI 90 Trendline na testu Auto magazina

U protekle tri godine testirali smo aktuelni “golf 7” u svim oblicima i “ukusima”, od najjeftinijeg “1,2 TSI”, skupog “2,0 TDI DSG”, preko karavan verzije “1,6 TDI” i MPV-a “sportsvan“, pa do fenomenalnog “GTI-a“. Nakon tri godine na tržištu, uvoznik Folksvagena za Srbiju, Porše SCG, u ponudi ima vrlo zanimljiv akcijski model sa atraktivnom cenom.
U pitanju je klasičan hečbek sa petoro vrata, osnovnim “trendlajn” paketom opreme i novim motorom u ponudi, najslabijim “1,6 TDI” koji sada razvija 90 konjskih snaga. Ovaj auto može da se nabavi za 16.990 evra, odnosno za samo 15.990 evra ako vozilo nabavljate preko Porše Mobilitija.
Ovo je odličan povod da se podsetimo aktuelne generacije “golfa”. Pre svega želimo da naglasimo i podsetimo vas da je uprkos popularnom mišljenju, “golf 7” potpuno drugačiji i u svakom aspektu bolji od svog prethodnika.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com
Ovako za mene izgleda savršen enterijer. A ne kao da ste u sred neke video igrice.
Pri tome, pojam komfora C segmenta.
Iako nisam ljubitelj VW grupe ,Golf je definitivno najkompletniji auto u segmentu , a tu računam i "premiume"
Izvana svaka linija na svom mjestu , ziheraški , ali su godine pokazale i vrlo postojan dizajn a unutra je ogledni primjer za sve kako treba izgledati kvalitetan i sa ukusom uređen interijer.
Golf Oktavija, zastarela vozila, dosadna iznutra a bogme i neudobna.
Seat, tradicionalno plastikaner
Navedeno je da je Golf 1,6 TDI može da se nabavi za keš za 16990€.
Greška - ta osnovna šklopocija košta 20250€ u osnovnom paketu opreme.
1,2 TSI od 85ks košta 17564€.....
Stvarno, gde postoji "zapisana" ova "VW neverovatna" cena, osim u reklami? Na sajtu to nema.
Oktopod, bez ljutnje , ali klasični hejterski komentar bez ijednog argumenta.
Zastarjeli,zašto?
Neudobni?
Ovo je iz onih balkanskih epova o automobilizmu tipa Francuz-skupi djelovi , Japanac-nema dijelova , Golf dobar ali neudoban , uhvatio me išjas nakon 12,6km...
Ovjes tih modela je jedan od najharmoničnijih u klasi i savršeni balans udobnosti i ležanja...
Seat plastikaner , ako je novi Leon plastikaner , onda su ostali još u granulama plastike...
Generalno Golf , Octavia i Leon mogu bez problema biti etalon u klasi , što Golf ustvari i jeste , jer svaki konkurent u klasi teži da stigne Golfa...
Opet da napomenem , nisam ljubitelj VW grupe ali to je neko realno stanje stvari...
Đorđe
NIje teško samo pogledati odu "kantu" na slici prloženoj uz članak.
Na šta liči ovo vozilo??
Da je "ispalo" iz Dačije, bilo bi ovde izvrgavano ruglu.
Ovako, ti veliš da je ovo nei "etalon" za nešto....
Samo reci za šta???
-Za onaj zastareli enterijer?
-Zastareli eksterijer?
-Dobar, pouzdan, elstičan motor?
-Pristupačnu cenu?
-Udobnost sedišta?
Šta?, gde ja to grešim?
Ajde, Boga ti, pa zar ne nađe nešto bolje za etaloniranje?
Pa za ovu cenu najjeftinijeg Golfa TDI ako ništa može se kupiti A3 limuzina.
Da ne navodim druga vozila.
Mislim, da danas ovoga Golfa, mogu da kupe neupućeni i kompleksaši iz Bosne, i pojedninih delova Srbije (ali ne svih)
Ja za Daciu nikad nisam rekao ružnu riječ već naprotiv...
Ovo vozilo sa slike je u osnovnom paketu opreme , ali ni jedan konkurent u osnovnom paketu ne izgleda reprezentativno tako da...
Zastarjelo , bez i jednog argumenta , samo zato što se tebi čini tako nije objektivno , već subjektivno mišljenje...
1.6TDI je vrlo dobar i pouzdan motor koji ima turbo lag iz malih obrtaja kao i svi malolitražni dizel motori u klasi.
Udobnost sjedišta , očigledno nisi vozio 7-icu ili si ušao sa predrasudama o udobnosti , kao što ljudi imaju predrasude da su Francuzi preudobni , a oni od npr. od Lagune 1,406-ice ,prvog C5 nemaju apsolutno nikakve veze sa tom sada već legendarnom udobnošću...
Za cijenu se slažem da je momački odmjerana , ali je jednostavno u skladu sa renomeom i svi bi volili kad bi mogli prodati svoje proizvode po cijeni Golfa tj. Audi može ,on prodaje svog Golfa skuplje...
To je i odgovor da se može kupiti A3 limuzina...
A može se kupiti i A8 samo zavisi koliko domiriš para...
I što se tiče ovoga zadnjeg , griješiš , jer je baš Golf po tom pitanju univerzalac ,kupuju ga i nepismeni i obrazovani , kupuju komleksaši ali isto tako izgrađeni ljudi u svakom pogledu znači nije profilisan kao što su npr.A3,A klasa ili serija 1 na jednoj strani ili npr. i30,C4,Megane i sl. na drugoj strani.
Golfa nisam nikad imao niti ću ga ikad imati , ali za Golfa se u nikom smislu ne može reći da je loš auto.
Đorđe
Nisam vozio G 7.
Vozio sam dosta G 5, probao G 6, i nikakve razlike nisam video- ali nikakve.
Ovaj G 7, je izgledom razvučeniji likom na žabu, a ne verujem da po bilo čemu nešto značajnije bolji od G 6.
Ako pratim promene na Skodi, mogao bi da kažem a je gori kvalitetom.
1,6 TDI sve samo ne dobar, pouzdan i elastičan. Ja bi ga nazvao "ĐUBAR" u odnosu na evropske konkurente. Pored mog iskustva + Ako mi čovek - ozbiljan diler Skode, kaže da nije za mene, šta dalje....
A šta da pričamo o benzincima tek?? Koju oni sramotu proizvode?? Pa taj VW godinama prodaje čipovana vozila. E koji su to prevaranti! A zašto? P zato što im motori ne valjaju ni za K, nego da bi dosegli standarde, prave lažni softver. Treba im milijarda evra da dovedu 1,6 TDI na pristojno stanje motora!
A kad sam pominjao audi, mislio sam na nov benzinac A3 limuzina, koji staje negde oko 20 000€ u osnovi.
Evo, VW je softver za lažiranje podataka o ekologiji, razvio još 1999 godine!
Pa koliko su godina forsirali i lažirali PD motore!??
Koji su to prevaranti!
http://www.vrelegume.rs/vesti1/volkswagen-razvio-sporni-softver-jos-1999-aktuelno/
Lažiranje podataka o emisiji štetnih gasova me dotiče kao i lanjski snijeg , sistemi poslovanja multikorporacija me jednostavno ne zanimaju , jer kad bi se ušlo u srž svake , zgadilo bi ti automobil za sva vremena.
Benzinski motori mi nikad u VW-u nisu bili ništa posebno a bilo je i opasnih sranja tipa 1.2 i 1.4 TSI , one verzije sa lancem.
Iako sam skoro vozio 7-icu 1.4TSI DSG 150KS , motor i mjenjač su me oduševili malo je reći,uostalom kao i čitavo auto.
A što se tiče 1.6TDI , ako je on đubar koja su vrsta fekalija tek drugi ;)
Generalno jako dobar motor , ni gori ni bolji od prosjeka.
Znam da im je EGR boljka , upravo to je mjenjano na komšinom Passatu na nekih 160.000km , sad je na nekih 230.000km i dalje radi kao sat.
Ja koliko vidim ovde a i na stranici VW Srbije ovaj Golf košta 17.000 ili 16.000 na lizing a to je onda 3 ili 4.000 manje od Audijevog limuzinskog Golfa koji je još uz to u benz. verziji, a što je opet van svake pameti govoriti da je bolja kupnja kad je i sam Golf vrlo skup.