Renault Captur Outdoor dCi 110 na probi Auto magazina

Ako vam je ponestalo ljubavnog napitka, dovoljno je da provozate "reno kaptur" i sve žene će se okretati za vama. Auto povlači prvi potez, drugi je na vama…
“Reno kaptur” smo već nekoliko puta testirali. Svaki put, auto je izazivao veliku pažnju vozača i prolaznika, a ništa se nije promenilo ni dve godine nakon premijere ovog modela. “Kapturu”, za razliku od nekih konkurenata, nije teško odrediti kategoriju u pogledu veličine – definitivno pripada B segmentu, i to je jasno i spolja i iznutra. Nastao je kao zamena za “modus”. Međutim, navike kupaca i opšti trendovi su se toliko promenili da je “kaptur” preuzeo na sebe ulogu i MPV modela ali i krosovera.
I ne samo to, postao je, pre svega, vrlo poželjan lajfstajl automobil. Njegova dvobojna karoserija i živopisan enterijer u raznim kombinacijama dezena su zaslužni za ovakav status i veliku popularnost kod pripadnica lepšeg pola. Verzija koju vam sada predstavljamo nosi oznaku “autdor” (Renault Captur Outdoor). Stvorena je, pre svega, kao alternativa za sve one kojima je povremeno potreban pogon na sva četiri točka.
S obzirom da “kaptur” nije projektovan sa 4×4 pogonom, Reno je odlučio da implementira postojeće rešenje sa elektronskom blokadom diferencijala u slučaju vožnje po klizavoj i rastresitoj podlozi. Klasičan sistem pogona na sva četiri točka bi bio previše glomazan, težak i skup a pokazalo se da kupci ovakvih vozila vrlo retko imaju potrebu za tim. Zato je napravljeno ovo kompromisno rešenje, koje smo imali prilike da testiramo u “reno seniku iks-mod” prošle zime.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com