Polovnjak: Peugeot 308 iz 2010.

„Pežo 308“ je sigurno u top tri polovna automobila među vozačima koji traže porodičan i praktičan model, sa izdržljivim motorom i, naravno, povoljnom cenom. Japanski i nemački rivali su, u zavisnosti od godišta, u proseku 1.000-1.500 evra skuplji od francuskog kompaktnog „lava“ kojem posao najčešće kvare „reno megan“ ili brat blizanac iz PSA grupe, „sitroen C4“.
Na tržištu polovnih automobila najviše je hečbek verzija sa petora vrata, dok je na ceni, naravno, 1.6 HDi agregat koji je, uz redovno održavanje, praktično neuništiv. Pri tome, HDi motori su veoma ekonomični, sa prosečnom potrošnjom između 4,5 i 5 litara dizela, u zavisnosti od stila vožnje. Mlađi vozači se često odlučuju za snažniji 2.0 HDi (136 KS ili 150 KS) u kombinaciji sa trovratnom karoserijom, dok je u ponudi sve više i karavanskih SW verzija, ali sa velikom kilometražom.
Izbor „Auto Bilda“ je „pežo 308“ prve generacije, sa kraja 2010. godine koji pod haubom ima 1,6-litarski HDi FAP motor sa 92 KS. Petovratni hečbek je u Srbiju stigao iz Francuske (kao i većina „pežoa 308“) sa 175.121 kilometara na „cajgeru“.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Mojauto.rs