"Kurir" na promociji Fiat Tipa hatchback i station wagon u Torinu

- Fijat predstavio tipo hečbek i sport vagon i kompletirao porodicu
- Novi hečbek je pravi naslednik ikone iz 1989. Ponuda prostora je natprosečna, a
performanse iznad očekivanih
Tipovanje na „tipa“ poprima masovne razmere! Čak 37.000 vozila već je prodato u EMEA regionu (Evropa s Bliskim istokom). Najjača italijanska ofanziva tek počinje... Ekipa Kurira u Torinu je prisustvovala premijeri novog tipa hečbek i tipa sport vagon.

Slavna tradicija datira iz 1989, kad je tadašnji „tipo“ harao Starim kontinentom s titulom evropskog automobila godine! „Fijat“ sada, pod sloganom „Ne treba ti puno para da bi dobio mnogo“ dovozi novi multitalentovani hečbek.

Ovo je pravi, veliki naslednik ikone s kraja osamdesetih! Italodizajn je u punom zamahu, a iako je prednji deo isti kao kod „sedana“, zadnji kraj je potentan s velikom svetlosnom grupom. Ceo automobil vizuelno izgleda viši, dok bokove pojačava nekoliko isklesanih linija.

Utisak veličine produžen je na kabinu. „Tipo“ je jedan od najprostranijih u klasi, što dokazuje odlična ponuda prostora u drugom redu, čak i kad vozač pomeri sedište pozadi. Pored svega toga, hečbek nekim čudom ima čak 440 litara u prtljažniku, a karavan čak 550 litara. Upadljivo je to da je vođeno računa o svakom detalju enterijera. Debeo volan i stilizovana digitalna instrument-tabla samo su početak priče. Za hečbek spremljen je potpuno novi integrisani multimedijalni sistem „Uconnect“, s velikim ekranom postavljenim po sredini. Sem toga, upadljiva je dobra završna obrada, kao i kvalitetne tkanine sedišta s bočnim ojačanjima.

Veoma dobar utisak stekli smo vožnjom ulicama Torina. „Tipo“ se odlično vozi, okretan je, neravnine pegla ubedljivo. Isprobali smo dizel agregate 1,3 i 1,6, sa 95, odnosno 120 konjskih snaga. Odlična mera za grad i pravce, na kojima „tipo“ leži odlično.
Sve zajedno, odlični utisci s prve premijere. Pogotovo što će, po svemu sudeći, osnovni model (1,4, 95KS) koštati u Srbiji 12.500 evra, iako će cena u Evropi biti 12.750 evra.
Ovo je pravi naslednik ikone iz 1989. Legenda se nastavlja!
Preuzeto sa: Kurir.rs
Eksterijer za 10, ali..
Nekako mi unutra ergonomski los( da se najblaze izrazim). Nikako mi ne odgovara mesto za vozaca. Previsoko mi je instrument tabla a opet se sedi visoko i deluje da je soferka uska. Smeta mi i ovo sto kraj instrument table bezi od vozaca. Nisam neki fan Folcike ali kad sam seo u Golfa delovalo mi je kao da sam se tu rodio.
Kurir...ni tabelu nisu mogli da srede da ima tacne podatke. Zasto bih gubio vreme na citanje tek?
Lep hatchback,model u rangu Skode. Enterijer je sklepan od najraznoraznijih detalja a najvise bode oci volan. Opet...ne mogu da mrzim FIAT zarad stare ljubavi ali moram da priznam sebi da je ipak ovo start sa zacelja u moru spremnije konkurencije.
Zelim mu dobru prodaju!
Bagzi
Ne smeš tako da pišeš - reći će ti neki da hejtuješ. Budi afirmativan. Barem kao Kurir.
Kakvi su ovo podaci o duzini, sirini i visini na slici???
A motor benzinac 1.6 umesto 1.4?
carobnjak
Ovi iz Kurira ništa nisu odradili kako treba. Da su znali tebe da pošalju, da napraviš pravu retrospektivu iz Torina "saga o Tipu".
Ovako, Tipo je dugačak 5 metara i 30 cm, a širok još malo pa 2m.
Izgleda su nosili onaj šnajderski metar koji se isteže :)))
"Novi hečbek je pravi naslednik ikone iz 1989."
Koje ikone??? Tipo iz 90-tih je bio cool u to vreme ali ne može se smatrati ikonom. E sad, kad se to uzme u obzir ostaje nejasno čega je novi hečbek stvarno "pravi naslednik". E, moji novinari Kurira...much to learn you still have. :)