Dacia Logan MCV 1.5 dCi na testu "Novosti"

“Dačija logan MCV” je višenamensko vozilo u kojem ima mesta za petoro odraslih putnika, s najvećim prtljažnim prostorom u klasi od 573 litra
Karavan “Dačije”, model “logan MCV”, koji smo imali na višednevnom testu, pokazao je da rumunski automobilski div s Karpata, pod okriljem francuskog “Renoa”, ne odustaje od oprobanog recepta.
Za relativno malo novca, a često se radi o najmanjem iznosu u klasi, dobijate robustno, ekonomično vozilo, dopadljivog, modernog dizajna. “Dačija logan MCV” je višenamensko vozilo u kojem ima mesta za petoro odraslih putnika, s najvećim prtljažnim prostorom u klasi od 573 litra. Naravno, kada se preklope sedišta, dobijate “kombi” radnu jedinicu od 1.518 litara korisnog prostora.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Novosti.rs
2-3 interesantne stvari iz testa.
Zbog male mase logana, ovaj dci 90 ima malo lošije ubrzanje od dci 110 u meganu ( 11,7 u odnosu na 11,3). Dijeta je majka perfomansi.
Potrošnja je zaista bila mala na testu ( "pet litara na 100 pređenih kilometara. To je nešto više od prosečne deklarisane fabričke potrošnje od 3,8 litara, ali treba napomenuti da nismo mrdnuli iz grada. Pri tome, model na našem testu imao je i eko-mod, sistem za uštedu goriva koji smanjuje i emisiju štetnih gasova." )
Ovo im nije trebalo u tekstu, jer se na slikama vidi da toga nema u kolima ( "Logan MCV ima sasvim novi multimedijalni sistem “medija NAV”, ugrađen u središnju konzolu, s velikim ekranom dijagonale 18 centimetara, osetljivim na dodir." ),a i danas je malo možda skupa opcija ( 350+100),kada neki to skoro nude džabe.
A što misliš da ova Dacija nema "ECO" dugme. Mislim da kod Dacije stoji kod ručne kočnice.
Ako ima Start -stop sistem, ima i EKO, jer EKO imaju neke koje nemaju ni S&S.
Znam sigurno, da ECO ima svaka 0,9 TCE, a za dizel nisam "precizno" upoznat.