Polovnjak: Honda Accord Tourer iz 2009. godine

"Honda akord turer 2.2 i-DTEC" sa pređenih 120-130.000 kilometara košta između 9.000 i 10.000 evra
Ko će da plati registraciju od 65.000 dinara?
Osma generacija "akorda" ima mnogo vrlina uz tek poneku sitnu manu, ali je na nekim tržištima neobjašnjivo loše prošao - kod nas u slučaju polovnih automobila glavni problem je cena registracije za vozila sa sjajnim 2,2-litarskim dizelima
Poželjan muškarac verovatno ima sledeće osobine: privlačan, sportski tip, talentovan, pouzdan i skroman. Dame će reći da li su to te osobine koje se traže, ali kada su automobili u pitanju možemo reći da se otrpilike traži isto - posebno kada su polovnjaci u pitanju, pošto je to san svakog kupca. Naravno, uz najvažniji element, a to je da početna cena i održavanje budu što jeftiniji.
Kad je prva lista u pitanju, na nemačkom tržištu situacija ne ide u korist "honde akord" i to njene osme generacije, koja se u Evropi prodavala od 2008. do 2015. godine. Ali, veoma slabo, što je čini jednim od najpodcenjenijih automobila u klasi. U tekstu koji sledi, obrazložićemo i zašto... "Akord" poseduje brojne kvalitete, zbog čege ja zaslužio da se nađe mnogo više na listi želja kupaca.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Mojauto.rs
Japanac je to. Jos Honda. Sipaj i vozi. Steta za Acord, def Evropski kupci ne znaju sto je dobro. Mozda se kad tad vrati opet. Ovo malo primjereka sto gledam po ulica, def jedna od najljepsih limuzina, prelijepe linije
Nije to nikakav japanac. U Akordu 2.2 i-DTEC (u obe verzije: i 140 i 150 ks) nalazi se izuzetno problematicni italijanski motor.
Nije cudno sto je svi izbegavaju.
To je los automobil.
Kada nešto ne valja svali na Talijane. Pa da vas nema trebalo bi vas izmislit.
Realno za nase standarde najveci problem Accord-a je nedostatak disel motora do 2L. U Srbiji 90% ljudi preferira disele, posebno u vecim automobilima.
@vojvoda
Aj proveri to jos jednom, pre nego sto napises.
I okaci neki link jer ja se ubih da nadjem tu informaciju!
Sto puta sam napisao, klonite se dizela koji nisu iz Evrope. Možda se nađe neki primerak ne tako loš (kao Tojota), ali nema potrebe eksperimentisati...
Odlican automobil, narocito limuzina. Odlican polozaj za upravljacem, lepo izgleda, odlican dizel motor.
Nista protiv Italijana nemamo.
Motor u ovoj Hondi je problematican i sam tim veoma los. Samo slucajnio se proizvodi u Italiji.
Iznos koji se spominje u tekstuo od 9 do 10 hiljada eura za polovnjak moze platiti samo neko neobavesten, ili neko zaludjen japanskim kvalitetom.
U Akorduu nije ni japanski, a nije ni kvalitet.
Spomenuti Hondu i Toyotu na istoj stranici je novinarski zlocin.
Toyota je duplo bolji auto.