Vrele Gume test: Ford EcoSport 1.0 EcoBoost/125 i 1.5 TDCI/95

Prisutan više od jedne decenije u Brazilu, Ford EcoSport okušao se pre par godina i na Starom kontinentu. Misija nije urodila plodom, zbog čega je proizvođač poradio na svom pulenu, ne bi li ga koliko-toliko doveo na nivo konkurenata
Pre 3-4 godine, Ford je obećao evropskim vozačima jedan gradski SUV, egzotičnog izgleda i niske cene. Na prvi pogled posve izvodljivo, uzevši u obzir da se prva generacija modela EcoSport prodala u Brazilu u čitavih 700.000 primeraka. Druga generacija, pored Brazila, bila je predviđena i za tržište Azije, nakon što je proizvođač investirao značajna sredstva u potpuno nova postrojenja u Indiji.
No u međuvremenu je na Starom kontinentu tržiste malih SUV "eksplodiralo", što je otvorilo apetite odgovornima u Fordu. Odlučeno je da se ponudi i Evropljanima, s tim što je komercijalizacija kasnila, iz prostog razloga što se ovaj mali krosover morao adaptirati ukusima, i pre svega znatno višim standardima, jer prvi, kao ni drugi Ecosport, takav kakav je u originalu, nikada ne bi prošao sigurnosne i ekološke norme. Prtrpeo je tako brojne izmene i poboljšanja, te iako je za bazu poslužila aktuelna Fiesta, moralo se ozbiljnije poraditi na agregatima, izolaciji kabinskog prostora, opremi..., i pre svega strukturi kabinskog prostora.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Vrelegume.rs