home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nissan Qashqai je definitivno jedan od modela odgovornih za tržišni „bum“ u segmentu kompaktnih krosovera. Sada je restilizovan, taman toliko da ga je Nissan unapredio na svakom planu

Ono što se mora priznati Qashqaiju je da je model bez izrazitih mana. Daleko od toga da se radi o savršenom vozilu, ali on jednostavno nema nedostataka zbog kojih ga bi se neko odrekao. Nekome može da se sviđa više ili manje, ali njegova praktičnost i upotrebljivost u našim ekonomsko-saobraćajnim uslovima, zaista imponuju.

Šta donosi restilizovana verzija, sem sitnih modifikacija i osveženja u vidu prednjeg odbojnika, novih LED svetala, novih naplataka i osvežene instrument table? Ono što mi je odmah „upalo u oči“ tokom vožnje (jer sam vozio i model pre restilizacije) je utisak da je krutost karoserije poboljšana, da je vozilo dinamičnije, agilnije i upravljivije. Model na testu je pogonjen 1,2-litarskim turbo benzincem sa 115 konjskih snaga koje deluju kao da ih ima desetak više, bez obzira na relativno lenju X-TRONIC automatsku CVT transmisiju. Mada donosi dodatnu dozu komfora, utisak je da bi manuelni menjač bio u ovom slučaju bolja opcija.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Vrelegume.rs



čitanja : 1290



Komentari

Šta li je ovde restilizovano.. Preko 25 somića za 1.2 je posebna dijagnoza. Može/mora to da se spakuje za mnogo manje pare, bez CVT, i sa jačim motorom.

Autor Priapus 13 Jun 2016, 10:06

Nisu autori ovog testa upoznati sa popustima na kaškaji, koji iznosi 2.500 uz 1,6 DCI sa 2WD, pa u ovom istom paketu 360 Plus taj dizel (sa bojom ) dodje oko 24.550, tj. manje nego su ovi napisali za 1.2 TCE sa 115 ks i CVT menjačem.

Autor moron 13 Jun 2016, 22:05