home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Fiat je 1988. godine, sa jasnom željom i odlukom da postane ozbiljan igrač na tržištu porodičnih hatchback automobila, predstavio prvu generaciju modela Tipo.

Novi model je tada dobio potpuno novu “Tipo Due“ platformu, a model sa najjačim 2.0 Sedicivalvole motorom je tada bio brži od najvećeg konkurenta u klasi, Golfa GTI. Tipo je 1989. godine osvojio i nagradu za Evropski automobil godine, a o njegovoj slavi i uspehu govori i činjenica da se u Brazilu proizvodio punih 20 godina i bio popularniji i prodavaniji od Golfa na istom tržištu. Zvanično, proizvodnja ovog automobila je okončana 1995. godine i od tada ime Tipo nismo više čuli sve do prošle godine, kada nas je Fiat iznenadio. Znali smo da će to ponovo biti jedan izuzetan i inovativan automobil, ali definitivno najveće iznenađenje je bio novi oblik karoserije, jer je Tipo postao porodični sedan. Mi smo, zahvaljujući firmi MARKETAUTO koja je ovlašćeni zastupnik Fiat auto grupe za BiH dobili priliku da testiramo ovaj izuzetan automobil.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Turboportal.ba



čitanja : 1351



Komentari

Ovi bosanci postigli manju potrošnju od fabričke! Čarobnjak kupuj!

Autor rasa 21 Jun 2016, 18:47

Na testu su (po "blesimetru" ) imali prosek brzine 53 km/h i potrošnje 5,4. Tako visoka prosečna brzina ukazuje na izuzetno mali udeo gradske vožnje na testu (teško da je tu više od 10% gradske), što ne čini baš "bajnom" ostvarenu potrošnju.

Autor moron 21 Jun 2016, 22:08

Tipo bi trebao da bude hečbek a ne sedan. što se tiče tovarnog prostora te dve karoserije se ekstremno razlikuju.

Autor Berik 22 Jun 2016, 20:03

Berik
u cemu?

Autor carobnjak 22 Jun 2016, 20:15