home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Porscheov 911 GT3 jedan je od poslednjih branilaca stare automobilske škole. Atmosferski motor, visoki obrtaji, elektronika koja ne guši vozački doživljaj… Nažalost, ovog modela odnedavno nema u ponudi proizvođača iz Štutgarta, ali to nas nije sprečilo da u njegovim performansama uživamo na stazi Grobnik, u Hrvatskoj.

Nije najsnažniji 911 model u ponudi, ali se oznaka GT3 oduvek izgovarala sa posebnim poštovanjem. Čuveni Turbo je u toj 911 “porodici” uvek bio jedan od značajnijih, ali bi njegov karakter uvek mogao da se uporedi sa profilom prosečnog bodibildera – pleni mišićima već na prvi pogled, a i objektivno je snažniji od “braće”.

S druge strane, GT3 je uvek bio istinski sportista, koji je manjak sirove snage nadoknađivao brzinom i veštinom. Upravo zbog atmosferskog motora, ovaj model je bio cenjen među zaljubljenicima u vožnju na trkačkoj stazi. Motor čiji broj obrtaja se, takoreći, meri gotovo petocifrenim brojem, uvek je bio jasan link sa svetom trka. Upravo zato smo se u uputili u Hrvatsku, na stazu Grobnik, gde smo mogli da ovaj automobil provozamo do maksimuma, a povremeno i preko njegovih mogućnosti.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Topspeed.telegraf.rs



čitanja : 784



Komentari