Vrele Gume test: Subaru BRZ

Subaru automobili poznati su po integralnoj transmisiju i bokser motorima, bez da je zaboravljen izvestan familijarni aspekt. Dolaskom kupea "BRZ", tradicija je ostavljenja po strani, kako bi se udovoljilo starteškom partneru Toyoti
Jedno je sigurno, razviti maloserijski sportski automobil, za bilo kojeg proizvođača daleko je od rentabilnog. Pogotovo u krizna vremena kada je započet projekat BRZ, što je nateralo Subaru da se po drugi put udruži sa Toyotom (pre par godina to je bio gradski monovolumen Trezia. Svetlost dana ugledao je tako atraktivni kupe, kod Subaru nazvan BRZ, odnosno GT86, kod najvećeg automobilskog giganta. Što se tiče spoljašnjeg izgleda, prevagnula je želja Toyote da stil bude blizak nekada čuvenom 2000 GT, koji je sredinom šezdesetih godina postigao ogroman uspeh. Koliko su u tome uspeli, presudite sami, činjenica je da ovaj kupe deluje zaista kao... kupe! Ekstremno nizak, sa dugim prednjim delom, uzdignutom zadnjicom i povećim spojlerom pozadi, oličenje je ovakve vrste vozila, sa svim prednostima i manama. I ukoliko u njegovim formama nema finesa jednog Pežoa RCZ, poseduje nostalgični sarm, koji kod mnogih budi uspomene na prohujala vremena. Što bi rekli, kupe "po starinski", sa atmosferskim motorom napred i pogonom na zadnje točkove. Kombinacija koja obećava zabavnu vožnju, uz neophodnu dozu opreznosti i iskustva, posebno po klizavom putu.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Vrelegume.rs