home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

I pored promene imena, popularni Mercedesov kompaktni kabriolet je zadržao sve vrline koje ova klasa neguje već dve decenije. Upravljivost, “nestašan” pogon, dva sedišta i bogata ponuda motora

Od 1996. godine kada je predstavljen model SLK, do danas, prodato je 670.000 primeraka. Ova brojka sasvim jasno ukazuje na to da je u pitanju itekako profitabilan tržišni segment, zato promena imena u SLC, kako se danas, posle redizajna, zove ovaj kompaktni roadster, ne treba smatrati kao gašenje modela. Jednostavno, on nastavlja da živi pod novim imenom, kako bi se uskladio sa novom sistematizacijom imena automobila. Zahvaljujući tome, svima je lakše da upamte imena pojedinih modela jer slova imaju određeno značenje koje upućuje na tip vozila i na to od koje klase “pozajmljuje” osnovnu mehaniku.

Za dve decenije postojanja SLK klase, odnosno SLC, ovaj model je pokrenuo lavinu sličnih konkurenata, a pored prepoznatljivog kvaliteta, izgleda i performansi, jedan od glavnih aduta ovog automobila bio je čvrsti sklopivi krov. Iako je slično rešenje na nekim ekskluzivnim maloserijskim automobilima primenjivano još pre nekoliko decenija, na primer kod Peugeot Eclipse, Mercedes je prvi koji je ovaj koncept oživeo i komecijalizovao.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Topspeed.telegraf.rs



čitanja : 800



Komentari