Vrele Gume test: Mazda3 Sport G120 Takumi

Hečbek model sa 120 ks možda ne „udara u leđa“ kao onaj sa 165, međutim, donosi kvalitete koji se ne mogu poreći
Šta reći o Mazdi3 a ne „preterati“ u pohvalama? Reč je o jednom kompletnom hečbeku iz C segmenta, što smo konstatovali u prethodnim testovima, bez dileme među najboljim vozilima u klasi i definitivno najatraktivnijem. Uspešan Mazdin dizajnerski jezik, možda je i najbolje „legao“ baš „trojci“. Ona ne samo što dobro izgleda, već je krasi izvanredna aerodinamika. Jedan od prvih utisaka prilikom vožnje je bilo upravo odsustvo šumova i otpora vetra. Stoga ni ne čudi niska potrošnja, ali o tome malo kasnije.
Ono što je moju malenkost „dobilo na prvu loptu“ je precizno upravljanje i dobar odziv na upravljaču, baš kao i u ranija dva testa (hečbek G165 i sedan G120). Doduše, servo asistencija jeste možda nešto izraženija da bi se mogla nazvati „sportskom“, međutim, kada se uporedi sa konkurencijom, Mazda3 vodi po opštim voznim osobinama i bolja je po tom pitanju od recimo Volkswagen Golfa, koji nam dođe kao reper u klasi. Karoserija je dinamična, lako se kontroliše, što automobil čini okretnim poput nekog modela iz B segmenta.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Vrelegume.rs
"Takumi" je u prethodnoj trojci ekonomski posmatrano bio odlična ponuda. Baš dobra. Ali, sada, za ovakav "takumi", za 20.190 evra, rekao bih da su malo razum pogubili.
Mazda je najvece smece od auta!Putnicki je udario u ogradu Sidnejskog aerodroma i zapalio se.Auto je ugasen,pola ga potpuno izgorelo a tamo ged su bila vrata ostale su rupe jer su vrata pravljena ili od plastike ili neke jeftine legure.Danas,policajac udara sa motorom Mazdu novu 3 ili 5 putnicku,motoru nista,ni jedan deo nije otpao cak su svetla neostecena,od Mazde zadnji deo kao da je udario u banderu vozeci unazad.To je toliko mekan auto,placate plastiku i neka vam je Bog u pomoci da vas ne ubije biciklista,AVOID!