Prvi utisci: Mazda MX-5 G160

Nova Miata nam je dala odličnu priliku da malo promenimo standardni tempo i format testiranja automobila. U pitanju je automobil koji svesno ne pokušava da bude kompromis, već ide na potpuno drugu stranu spektra – ka što manje kompromisa i sa što manje podilaženja vozačima kojima nije bitno kako će stići od finiša. MX-5 je potpuno okrenuta ka tome da pruži maksimalno zadovoljstvo u vožnji o A do B.
Kad nam se Mazda Srbija javila da je u flotu stigla nova Miata (da, oni se nama jave, umesto što zivkamo PR službenike kod drugih zastupnika) prvo pitanje je bilo – ko može da stane u taj auto od naših redakcijskih vozača?
Sticajem okolnosti, svi koji sarađuju sa redakcijom su tipičnih balkanskih (van)gabarita i nisu ni blizu tipično japanskim dimenzijama vozača za koje su prethodne Miate bile sjajne. Autor se u poslednjoj iteraciji treće generacije Miate zaglavio u pokušaju da se ipak nekako uglavi za volan, tako da je bilo potrebno dosta snage da se iz tog automobila i izađe.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Nacionalnaklasa.com