Vrele Gume test: Alfa Romeo Giulia

Novopridošlicu iz Alfa Romea željno smo priželjkivali na našem mini testu, i s početka avgusta meseca, leta gospodnjeg 2016. Nakon silnih peripetija (o tome nešto kasnije), ukazala se prilika za vožnju dva modela pogonjena istim motorom
Reč je o 2,2-litarskom dizelašu koji se diči sa 180 rasnih, talijanskih konja pri 3750 o/min, a premda specifikacije kažu drugačije (obe varijante imaju 450 Nm obrtnog momenta pri niskih 1750 o/min – 50 Nm vise od konkurencije u vidu Audija A4, BMW-a 320d), dojma sam da motor sa manuelnim menjačem raspolaže sa nešto manje „njutnmetrića“ obrtnog momenta od automatika. Bilo kako bilo, uživanje je moglo da počne.
Montecarlo u plavom
Prvi dan, plava Giulia (blue montecarlo), manualac. Mesto radnje Keln, grad na severozapadu Nemačke. Ljubazni prodavac mi se izvinjavao zbog iznenadnog opoziva Giulije na nivou čitave Nemačke (jer je testni termin trebalo da bude znatno ranije a i sam poziv za odlaganje testa usledio je samo sat vremena pre preuzimanja vozila), koje je došlo iz centrale FCA, a razlog beše ažuriranje upravljačkog softvera.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Vrelegume.rs
Citam test Giulije u najnovijem broju auto moto und sport i kazu merenja da ima na vagi 1.640 kg i a nosivost joj je samo 380 kg... npr BMW 320d ima nosivost od 455 kg...