home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Gotovo svi modeli Škode su ispred konkurencije kada je u pitanju ponuda unutrašnjeg prostora. "Rapid" može da se pohvali zadnjim sedištem i prtljažnikom koji su na nivou limuzina D segmenta

Kategorizacija Škodinih modela može poprilično da zbuni, pa tako mnogi “oktaviju” svrstavaju u D segment, odnosno srednju klasu. Slična je situacija i sa manjim “rapidom”, ali i “superbom”. Svi oni nude dosta više prostora u kabini u odnosu na svoje konkurente, pa se s pravom može dodati “plus” uz klasu koju pripadaju.

Dakle, “rapid” pripada “B plus” segmentu, s obzirom da je konstruisan na mehaničkoj platformi “fabije”. Za potrebe kupaca auto je produžen, i to ne samo na prepustima (prednji i zadnji kraj karoserije) već je duže i međuosovinsko rastojanje.

Sa ukupno 2602 mm, razmak između prednje i zadnje osovine je gotovo na nivou klase iznad, odnosno C segmenta. Poređenja radi, “audi A3” sa petora vrata ima tek za 34 milimetra duže međuosovinsko rastojanje.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com



čitanja : 1158



Komentari

Auto

Sta vam je ovo?

Magazinauto.com

This Account has been suspended.
Contact your hosting provider for more information.

Autor carobnjak 15 Avg 2016, 10:38

@ carobnjak, nije do mene, kada sam pripremao članak za objavljivanje sa linkom je bilo sve u redu. Očigledno da su problemi trenutno kod sajta Auto magazin (www.magazinauto.com)

Autor auto 15 Avg 2016, 10:58

Steta, bas sam hteo da procitam...:)

Autor carobnjak 15 Avg 2016, 11:01

Cena C elise 1.6hdi je 11 500 eur, tako da je Rapid skuplji i to znacajno. Uporedni test bi pokazao opravdanost ili ne ove uocljive cenovne razlike

Autor lokal 15 Avg 2016, 11:03

Rapid koristi i policija u BiH.
Pametnome dosta.

Autor moron 15 Avg 2016, 23:06