Prvi utisci: Mercedes G500 4×4²

Pešterska visoravan poznata po surovoj prirodi i prelepom letnjem ambijentu ovog vikenda je bila naša test destinacija. Apsolutno idealno okruženje za upoznavanje sa automobila koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim.
Mercedes G500 4×4². Zasenio nas je još na sajmu Ženevi 2015. kada se pojavio kao prototip koji ispipava puls novinara. Reakcije istih su bile više nego pozitivne, te je 4x4 na kvadrat prošle godine oživeo i u serijskoj proizvodnji. Jedan od prvih proizvedenih primeraka je zahvaljujući AC Biševac iz Novog Pazara dospeo i ekskluzivno u naše ruke.
Kompletan članak i više slika na sajtu Vrelegume.rs
Ovo mi je najpozelniji terenac generalno. Zaista mu sjajno stoje ove velike gume kao i svaka boja u moru ovih crnih detalja koji ga isticu. Dvoumio bih se izmedju one narandzaste i mozda ove bele.
Jedino mi se ne dopada ova "brzi" branik napred, lepse bi mu stajao neki cekrk mozda i dodatni par svetala.
Šta reći osim - ZVER.
Prema nekim informacijama, izgleda da mu i 6x6 "brat" stiže u BG. :)
Za mene pozerska matora i prevaziđena "drtina" koju van puta i po nedođijama dere jedna lada niva.
20:42
Mange, za tebe je ovo noćna mora. :)
Inače, totalno je nebitno šta je "za tebe" ovo ( i druge hejtere ), bitno je šta je za kupce.
Hehe, hejterska je tuga pregolema.
"Smeju" se ovom vlasniku G klase, hejteri iz Jugića. :)))
Mene bi bilo nekako sramota da budem viđen u ovoj kockici.
Sem da radim u BIA-a, i da imam crni kožni mantil.
Konkretno kod ovog modela , koji bi trebao biti hard-core terenac i kao takav da pršti od sve moguće off-road opreme a oni ga nakite ovom AMG šminkom , koja mu , budimo realni ,stoji kao piletu sise.
Tako da u ovoj nesretnoj kombinaciji je samo jedan pozer zbog svoje cijene i uopšte mi se ne sviđa.
Puno mi svsishodnije izgleda npr. G 350 d Professional tj. G kakav bi ustvari trebao biti a ne bulevar pozer.
AR 55
A onda si se probudio. :)))
Djordje
Pa ovo i jeste hard-core terenac.
S tim što imaš dva kompleta točkova, on-road i off-road, ovo gore na slikama su on-road.
22 cola.
Off-road su 18".
G profesional je meni ružan.
Ovaj je čista desetka.
Ako ceniš njegove off-road sposobnosti po AMG braniku, onda si promašio.
On ima takve napadne uglove da nikad neće zakačiti, tako da je bolje da bude lepši.
Inače ovaj auto je samo standardna verzija G klase 6x6.
Ovo je ekstremni off-roader, ne mogu to da razumeju ovi ko mange što voze Puntiće. Ali oni ni ne moraju da razumeju, važno je da razumeju oni koji mogu da izdvoje nepunih 300 hiljada ojra.
G klasa standardna je nesalovima, a tek ovaj monstrum.
Dovoljno je videti poredjenje sa standardnom :
http://www.germancarforum.com/threads/mercedes-g500-4x4-2-concept.52921/page-4#post-798857
Ovaj AMG branik na sve ijednoj G klasi stoji ko piletu sise , pa tako i ovoj , jednostavno to auto nije za takve stvari.
A što se tiče zapinjanja , itekako može fasovat , dok kod točak nije najizbačenija tačka prednjeg dijela.
Uglavnom meni je ovo bezveze tj. pobjeglo se previše od onoga što bi trebao biti-monster offroader ,previše se otišlo u preseravajući fenseraj.
Ali npr uz bulbarove , vitla ,galeriju na krovu za rezervne točkove , snorkel intake i slične offroad gadžete bi bio monstrum , ovako mi je nedovršena priča.
Tako da sam i dalje pri stavu da je za mene svaka G klasa bez ikakvog AMG prizvuka najbolja G klasa tj. moj bi izbor bila gore pomenuta G 350 d Professional
Djordje
To je po tvom. Ali očigledno ne i po drugima. :)
Ti očigledno polažeš puno na te gedžete, ovom autu to nije potrebno.
Bitno je podvozje.
Meni se svidja G klasa samo u AMG paketu, ukusi su različiti.
Ovaj auto će ići kuda hoćeš, što po putu što van puta.
A to je i najvažnije.