Hyundai Elantra na Auto Bild testu

„Elantra“ se za dve i po decenije od neuglednog modela sa „Micubišijevim“ motorom transformisala u jedan od najprodavanijih automobila na planeti.
Evolucija je bila pažljivo planirana, jer je „Hjundai“ izbegavao da „elantru“ ponudi u zemljama gde ne postoji interesovanje za kompaktnim limuzinama, kao što je zapadna Evropa. Tako je „elantra“, osim domaćeg terena i Azije, počela da pobeđuje u SAD i na istočnoevropskom tržištu, a potpuno nova, šesta generacija prodaje se i u Srbiji.
Ono što odlikuje savremeni korejski automobil su šestougaoni gril, mala i „oštra“ prednja svetla i strmo opadajuća linija krova. U odnosu na prethodnika, nova generacija je duža za 20 milimetara, šira je za 25 i viša za pet milimetara, dok je međuosovinsko rastojanje ostalo nepromenjeno - 2.700 milimetara.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Alo.rs
Šta to NjIMA fali?
Ovako bih nazvao temu Elantra global & Corolla bestseller problem in EU. Elantra je globalno jedan od najuspešnijih automobila današnjice, opet u Evropi je ima u tagovima, Korola takodje, najprodavaniji auto svih vremena, a opet u Evropi pobacila.
Je li to stvar dizajna? Pa ima i toga. Jel stvar malobrojnih servisa i preskupih delova? JESTE!
Da li je Elantra išta lošija od Korole? Po svim parametrima, opermi, materijalima, po bezbednosnim normama nije, pa gde tu onda leži zec?
Začkoljica vezana za imidž ili za postprodaju (neće niko da je kupi polovnu) ?
Da li je to stvar navike? Da li je stvar neznanja?
Možda je ipak sve u svemu kad se podvuče crta najveći problem kako prodati polovnu Elantru!?