home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Reno je sa novim modelom „talisman“ pokazao da je sve tanja linija između takozvanih običnih proizvođača i premijum brendova. Dizajn, savremeni sistemi i tehnologije, bogata oprema... Sve je tu, na jednom mestu, a pritom, automobil ne mora da nosi znak „mercedesa“, BMW-a ili „audija“.

Francuzi su ofanzivu zasnovali na upečatljivom i hrabrom dizajnu, sa jedinstvenim LED potpisom, koji u mraku otkriva da vas prati jedan „reno“. Sa druge strane, „talisman“ (možda i previše) liči na druge modele u gami, pre svih „espas“ i nedavno predstavljeni novi „kađar“. To je mač sa dve oštrice koji trenutno donosi odlične rezultate, ali posle dve-tri godine... „Grantur“ je pozadi dobio karavanski „dodatak“, ali je zadržao modernu i dinamičnu formu. Utisak je da „Reno“ „talismanom“ želi da vozačima ponudi komfornu, prostranu i bogato opremljenu zamenu za karavansku „seriju 3“, umesto da se niskom cenom bori sa proverenim „teškašima“, kao što su „škoda super kombi“ ili „folksvagen pasat varijant“. „Talisman grantur“ raspolaže prtljažnikom zapremine 572 litre (maksimalnih 1.681 litar).

Kompletan članak pročitajte na sajtu Alo.rs



čitanja : 1539



Komentari

"„Talisman grantur“ nas je ostavio sa podeljenim osećanjima - dobili smo manje prostora nego što smo očekivali, ali se „francuz“ sjajno vozi i snažni dizel-motor je ekonomičan. Tu je i visoka cena testiranog modela koja je na granici od 30.000 evra, bez dodatne opreme. Sa još nekoliko ekstra stvari, stigli smo do 35.000 evra."

Tako ti je to danas ...

Autor moron 19 Sep 2016, 13:00

Premijum je premijum i razlika između premijum automobila srednje klase i ovih običnih je ogromna. Ali to znaju samo oni koji su, poput mene, imali priliku da ih uporede. I zato su mi uvek smešna ta lupetanja da je npr. BMW 3 series skuplji i cenjeniji od neke Insignije ili Talismana samo zbog znaka na haubi. To su TEŠKE GLUPOSTI !

Autor Nitro 19 Sep 2016, 13:06

Nitro , ti to dođes kao neki profesinalni upoređivač?
A koje su to konkretno premiumske razlike?
Nije sporno da sve te premium marke puno polažu kroz tehničko tehnološki razvoj da podignu cijenu brenda.
Ali to automatski ne znači da je svaki njihov proizvod recipročno vrijedan cijeni koju potražuju za njega.
Ali za to su tu marketinški odjeli , ako i postoji određena doza neodlučnosti da te uvjere u suprotno.

Tako da je sasvim "normalno" da jedan tehničko tehnološki blizanac Škode Fabie (Audi A1) košta kao klasa više Škoda Octavia?!
Nitro imaš li objašnjenje?
Jeli moguće da izolacioni matrijal i plastični paneli toliko koštaju ili možda prstenci na haubi?

Autor Đorđe 19 Sep 2016, 13:57

@ Djordje
Odlican komentar, na jedan vrlo jednostavan nacin si izvrsio komparaciju i lepo objasnio realnu razliku izmedju premijuma i nepremijuma... zapravo kod klasicnijih i najrosportranjenijih/najpopularnijih motorizacija razlika je samo u glavama kupaca...

Autor Orlo 19 Sep 2016, 14:14

Na filmskom festivalu uVeneciji gosti se dovoze u Talismanu.
Otmen automobil, nema šta.
Ne mogu da zamislim goste u SuperHik škoditi :)

Autor Cveta 19 Sep 2016, 15:23

Nisam do sada uživo video Talisman "furgon".
Neko jeste?

Autor moron 19 Sep 2016, 15:57

Sad na odmoru u Istri , vidio sam ih par komada , samo jedan sedan , ostali su bili svi karavani.
Meni lično karavan izgleda atkraktivnije , plus neupitna praktičnost je na strani karavana.

Autor Đorđe 19 Sep 2016, 16:09

Nitro je potpuno u pravu. Evo, ja ti to odgovorno tvrdim jer sam uporedio mnogo "nepremijum" i premijum automobila srednje klase i razlika je ogromna. Čak toliko ogromna da je jedan npr. BMW E46 u vožnji potpuno superioran u poređenju sa npr. Škodom Superb prošle generacije ili Opel Insigniom. A o novijim BMW-ima da i ne pričam. Premijum je premijum, ja sam dugo radio kao profesionalni auto novinar i mislim da o ovoj tematici (uz dužno poštovanje) ipak znam bar malo više od većine. ;)

Autor MV 19 Sep 2016, 17:06

Ne zna se ko je gori, ovi sto voze premium pa misle da su iznad svih ili ovi sto voze "ne-premium" pa se tese kako je razlika eto samo u izolaciji i boljim plastikama.

Autor abc 19 Sep 2016, 17:40

abc@
Pronađi razliku npr. između Octavie i Audia A3 sa npr 1.6TDI motorima , ako su mehanički sklopovi identični ako je elektronika i elektrika identična ako je konstrukcija karoserije u principu ista ,šta može činiti razliku sem ljepšeg pakovanja...

MV@
Čast tebi što sve napisa , ali kad se nečemu prilazi sa predrasudama onda tvoja priča može proći , evo npr. pomenuti e46 , kojeg sam uzgred vozao u većini motornih kombinacija sem M3 , jeste savršeno izbalansiran automobil , izvrsnog ovjesa i upravljanja , ali koji po meni tek ima smisla u kombinaciji 330i/d ili naravno M3 , da se potencijal tog ovjesa u potpunosti iskoristiva ali npr.kombinacija 318i/d sa nekom standardnom opremom (bez M-tech karafeka) upoređen sa gore pomenutim je tek jedna mala skučena i izuzetno nepraktična limuzina , nikakve posebne prednosti u kvalitativnom smislu...
U suštini kod premiuma je imidž sve , koji jesu opravdano stekli svojom tehničko tehnološkom superiornošću u high end proizvodima , a koji obilato naplaćuju u svojim standardnim proizvodima...

Autor Đorđe 19 Sep 2016, 19:08

Đorđe
Od kada čitam tvoje komentare, mislim da je ovo prvi put da delom nisi u pravu ( "Pronađi razliku npr. između Octavie i Audia A3 sa npr 1.6TDI motorima" ).
Jedno od ta dva vozila ima 5MT, drugo 6MT.

Autor moron 19 Sep 2016, 19:28

Hahaha , upravu si uz ali uz DSG ili kako to kod Audia fensi zovu S tronic i ta razlika otpada ;)

Autor Đorđe 19 Sep 2016, 19:44

To se zove "perceived value" ili ti "kolko mislis da vredi", i raste eksponencijalno u odnosu na kvalitet. Sta to znaci. Da dvadeset posto lepsi, brzi i udobniji automobil ne kosta dvadeset posto, nego pedeset posto vise, a trideset posto bolji kosta osamdeset posto vise. Brojevi su izmisljeni, ali princip stoji. Ako nekome automobil nije pasija, on nece videti potrebu da "baci" novac nesto sto mu ne treba, a u koliko jeste, ne bi zeleo da "baci" novac na proizvod koji ne zadovoljava personalni kriterijum. Vrlo jednostavno. "Premiuim" postoji jer ga ljudi kupuju.

Autor Fordovac 19 Sep 2016, 21:58

Fordovac,odlična definicija samo je sad procenat unovčavanja tog premium statusa nerecipročno porastao u odnosu šta se sad nudi i šta se nekad nudilo , dok si nekad kupovinom Mercedesa , dobro platio društveni status ali si dobivao ultimativni kvalitet , jedinstvenu Mercedesovu tehnologiju i sve uz to što ide , sad kupiš Mercedesa kojeg takođe dobrano naplate ali isto tako ti uvale low budget motor koji pogoni jednu Daciu ili jedan super luksuzni Continental GT koji dijeli platformu sa narodskim VW-om itd , itd.

Autor Đorđe 19 Sep 2016, 23:37

To je tacno. Kompanijama je cilj profit. Dati manje, uzeti vise. Stalno se eksperimentise sta moze "da prodje" i to je ocigledno u svim industrijama. Jedini lek za ovu pojavu je inovacija. Primer u autoindustriji je svojevremeno bio Mercedes, sada je to Tesla, ali inovacija jedina donosi novi sistem vrednosti.

Autor Fordovac 19 Sep 2016, 23:44

Djordje, Audi je mnogo kvalitetnije napravljen od VW a kamoli onih plasticnih Skoda

Autor S 20 Sep 2016, 01:58