Mazda MX-5 G160 Revolution na testu Auto magazina

Postoji jedna turska reč koja odlično opisuje "mazdu mx-5" - "taman". Automobil je taman jak, taman dobro leži na putu i taman ima dovoljno prostora za vrhunski užitak u vožnji, bez ikakvih prevelikih stresova, napora i straha. Auto, potpuno nepraktičan, a opet idealan za svakodnevnu vožnju
Maleni roudster “mazda MX-5” je već dve i po decenije jedan od najzanimljivijih automobila za vožnju. To ne tvrdimo samo mi, već preko milion srećnih i zadovoljnih kupaca ove “mazde”.
Poslednja verzija pojavila se krajem prošle godine i sa nestrpljenjem smo čekali da je provozamo po putevima Srbije da vidimo da li je Mazda slučajno napravila kardinalnu grešku i “pokvarila” svoju dobitnu kombinaciju. Ne želimo da vas držimo u neizvesnosti do kraja testa, pa već na početku sa olakšanjem konstatujemo – ne, nisu!
Šta je to što skromni auto od četiri metra bez krova čini tako privlačnim i to podjednako kod oba pola? Najjednostavni odgovor naći ćemo u izreci koja kaže da sreću čine male stvari. Da pojasnimo – “MX-5” ni u jednoj oblasti nije brilijantan, ali je ceo paket takav da, kad jednom sednete u ovu “mazdu”, teško će vam biti da iz nje izađete izađete.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com
Mnogo više mi se sviđala karoserija prethodne verzije, ali enterijer i sve ostalo je naravno daleko bolje kod nove. Ipak, kada bih bio u poziciji da biram između ovog auta i "brata blizanca" Fiata 124 Spider - srce bi izabralo Italijana.