home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Upadljivo! Trenutno jedan od najupadljivijih automobila koji se mogu videti na ulici, a posebno u sumrak kada se novi Renault LED svetlosni potpisi mogu videti podjednako dobro kao i mišićava kontura karoserije novog modela.

Kompletna revitalizacija Renault ponude se nastavlja, a novi Megane kao model koji bi trebalo da bude okosnica prodaje je doneo kompletno nov izgled koji nas je vrlo prijatno iznenadio kada smo ga prvi put videli uživo, tokom promocije u Rovinju.

Vožnja novih automobila na promociji je jedno, dok je višednevni test nešto sasvim drugo. Za ovu priliku, Renault Nissan Srbija nam je izašao u susret, tako da je testni period bio nešto duži, a mi smo uzvratili nešto većom kilometražom kako bi temeljno propitali uzdanicu kompanije Renault. Tokom testa smo prevalili 1730 kilometara, od čega je velika većina bila na magistralnim putevima čiji šarenoliki kvalitet je u prvi plan istakao ne samo kvalitet ogibljenja, zvučne izolacije i vibracija već i kako su u delo sprovedene nove tehnologije, a posebno osvetljenje koje je na test modelu izvedeno u punoj LED tehnologiji.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Nacionalnaklasa.com



čitanja : 941



Komentari

Kakvih sve ima, ovo je prilično kompletan test. Ono što bih zaista jednom negde voleo da vidim bi npr. bilo da se bar onako laički, odokativno (ne očekujem baš Hella tunele) analizira kvalitet "full LED" svetala, i neke razlike, pozitivne ili negativne, u odnosu na obične halogene. Umesto pukog pominjanja LED kao takvih, u svojstvu dodatne opreme. To bi meni lično bilo recimo vrlo bitno..

Autor Priapus 13 Okt 2016, 12:32

@ Priuapus

Bio je početkom godine u reviji SAT test farova, poredili su Opel Astru, sa halogenim, ksenonskim (fabričkim), ksenonskim (naknadno ugrađenim), i LED farovima, InteliLux mislim da se zovu ... Veoma zanimljiv test i saznaš neke stvari na koje recimo ja nisam ni obraćao pažnju, oko potrošnje struje, perioda zamene sijalica itd...

Autor Nino 13 Okt 2016, 13:05

Nino

Pametna je dinastija Alvirović, nema SAT+ internet izdanje. Samim tim, ja sam taj momenat sa svetlima prebacio, pošto godinama ne kupujem časopise. Moraću da vidim da li je burazer kupio, pa da se pročita..

Pre par godina bio je sličan uporedni test, Leon sa "full LED", sa halogenim, i još neki modeli. Tadašnji zaključak, ako se ne varam, bio je da ništa bog zna šta pomenuti LED-ovi ne sijaju bolje, ali da ima modela kod kojih je poboljšanje znatnije. Tako da bi bilo dobro usvojiti neke standarde po ovom pitanju, i početi ubacivati to kao redovan deo svih auto-testova. Prosto, mnogo je bitno dobro videti noću. Bar meni, u "ozbiljnijim" godinama..

Inače sam pre par dana ponovo bio da "odsedim" i "ispipam" Megan Renoara, sa onim GT line sedištima meni lično sasvim odgovara pozicija vozača (možda samo da je ugao sedenja malo drugačiji). Jedini problem je što kad se ja namestim sa osrednjih 185, pozadi ne mogu da smestim kolena, niti stopala da normalno spustim na pod. A još crnje, glavu mi od krova deli jedan prst. I to sve bez panorame, koja u proseku zauzima po 4-5 cm. Ja mogu samo da kažem, velika sramota za Reno. Megan ovakav kakav je jedino ima smisla kao dvosed. Pozadi eventualno decu do polaska u osnovnu. Posle toga, obavezno da se pazari nešto prostranije. Tačnije, bilo šta u klasi, pošto minimalnije od ovog skoro da nema..

Autor Priapus 13 Okt 2016, 15:02

Slažem se da bi bilo dobro kada bi postojalo neko objektivno merilo "kvaliteta svetlosnog snopa" koji formiraju farovi, bez razlike da li su halogen, ksenon ili LED.
Da čovek zna šta kod svakog modela objektivno dobija ako umesto klasičnog halogenog uzme ksenon ili LED.
Jer,mada ksenoni i/ili LED "lepo koštaju" ( kao opcija ili kao deo paketa opreme ), sigurno svi nisu isti.
Svi ne vrede taj novac.

Što se tiče megana (HB-a) i komfora, svaki HB muči muku sa prostorom zadnje klupe. Neki više, neki manje.
Sličan problem je i u D segmentu za glavu pozadi.
Taj problem rešavaju samo karavani(mada, ni svi karavani). Ili neki SUV ( ne svaki )

Autor moron 13 Okt 2016, 21:22