Prvi utisci: Renault Megane TCe 100

Nakon dizela, novi Megane na testu se benzinom kao pogonskim gorivom i novim motorom za Megane gamu - TCe 100.
U pitanju je ekonomičnija verzija ovog veoma popularnog Renault modela, što podrazumeva Zen Energy paket opreme na koji je dodatno par elemenata kako bi se sklopila jedna lepa celina.

Tu je navigacija, bluetooth konekcija za telefon, ekran osetljiv na dodir sa RLink sistemom, dvozonska automatska klima, tempomat i to je generalno ono osnovno što modernom vozaču treba. U odnosu na Megane četvrte generacije koji smo već vozili, razlika u enterijeru se primećuje na standardnim mestima (sedišta i centralna konzola), ali i ovaj Megane ima prepoznatljivi izgled kabine. Nama se dopada novi dizajn koji izgleda futuristički, a lepo što je se to ne narušava i nižim paketima opreme. Kada je spoljni dizajn u pitanju, i dalje ostajemo pri utisku da je novi Megane lep automobil, sigurno jedan od atraktivnijih u C segemntu.

Nešto od ergonomije i dalje u Renault stilu, kao na primer sedišta i njihovo podešavanja, što bi moglo biti još malo bolje. Ipak, udobnost novog Megana se ne dovodi u pitanje, pa je i ova verzija nudi veoma mekanu vožnju na duže staze. Ovako podešeno oslanjanje ponovo vraća staru priču o „francuskoj udobnosti“, što će je stvar koja će se svideti tradicionalnim Renault kupcima. Sa druge strane, ovako podešeno oslanjanje se mora odraziti na vozne karakteristike, pa je novi Megane i ovom prilikom pokazao slabije karakteristike po ovom pitanju, što znači više ljuljanja u krivinama i slabiji nivo prijanjanja.

U kombinaciji sa TCe 100 motorom, Megane nudi prihvatljive performanse koji su u skladu sa karakterom automobila. Dakle, relaksirana i udobna vožnja je primarna stvar. Ako se ukaže potreba, TCe 100 motor može da povuče i obavi posao na magistrali, dok je 6-briznski ručni menjač tu da obezbedi tihu vožnju pri autoput brzinama. Pored niskog nivoa buke, ovaj menjač obezbeđuje i malu potrošnju goriva, pa smo kroz skoro isključivo gradsku vožnju ostvarili prosek od tačno 7 litara. Za benzinski turbo motor i automobil C segmenta, ovo je više nego dobar rezultat.
Pored ovih karakteristika, Megane u ovoj kombinaciji ima i zanimljivu cenu koja je niža od nekih konkurentski modela, iako je Megane potpuno nov model koji je tek pre nekoliko meseci krenuo u prodaju.
Preuzeto sa: Nacionalnaklasa.com