Vrele Gume test: Renault Scenic 4 1,6 dCi/130

Renault Scenic, četvrte generacije, ne odustaje od minivan kocepcije, iako je u skladu sa vremenom značajno evoulirao. Svežeg dizajna i moderan u svakom pogledu, po ugledu na prethodni, ponuđen je odmah u dva oblika karoserije
Ni više ni manje već tačno dvadeset godina postojanja! E da, dve pune decenije prohujale su od kako sam se po prvi put upoznao sa Scenicom, u to doba revolucionarnim minivanom. Neću reći kao da je juče bilo, no sećanja su još uvek veoma sveža, uostalom, Scenic 1 i dalje se često sreće na francuskim putevima. Malo po malo, stigosmo tako i do četvrte generacije i punih pet miliona prodatih jedinica, uspeh sa kojim se malo vanova može pohvaliti. Obaveza više za novi, koji je pred najezdom SUV morao da bira; pridružiti im se, ili nastaviti u više-manje istom stilu.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Vrelegume.rs
Najzanimljivije je videti ove 20-ce kako se ponašaju.
Navodi su pozitivni, osim cene guma u odnosu na standardne.
I ne vidim kako su sa 195-55 "mesnatije" od recimo 205-55.
Zanimljiva odluka Renole svakako i neobična.
Standardno sa 20-cama, pored svega, retko će biti doplate na tom polju.
Da li ste primetili da na testovima Vrelih guma, svaki takmac dobije ocenu malo jaču četvorku?
Da li je to normalno?
Mislite o tome...
Veoma poželjno vozilo za porodične ljude.
Sve na svom mestu.
Kraći je od valjda od svih karavana C segmenta, ali nudi više mesta od njih (ima veći Wb), a i solidan gepek.
Samo što će ovaj kratki da bude skuplji od megana karavana jedno 2-3.000.
Moron@
Vjerovatno će biti pojaka cijena , jer evo za odnos koja je razlika u odnosu na Kadjara.
U Njemačkoj Kadjar 1.6dCi FWD starta od 27.190€ a Scenic 1.6dCi od 28.490€
Inače fantastično izgleda , samo zbog izgleda je vjerovatno žrtvovana prostranost , jer evo u prethodnom broju Auto Bilda je uspoređen sa Tucsonom i novim 3008 , npr u Tucsona i 3008 pri oborenim sjedištima stanu 24 gajbe a u Scenica samo 21.
Đorđe
Da nemaš negde link do tih cena u Nemačkoj, ne snalazim se na sajtu renaul.de ?
Za mene, Scenic je ostao Scenic. Svoj svet. Prijatelj porodice. I njene "poglavice".
Novi 3008 je "napustio svoj dom" (kao i novi 5008). Novu liniju PSA ne varim (u enterijeru), tako da ne znam od koga od njih mi je više zlo.
Moron , nemam link , ove cijene su takođe iz njemačkog Auto Bilda , gdje su testirali Kadjar vs Scenic.
A doplata za Grand Scenic je 1300€
Scenic ima veći gepek ali Kadjar ima više mjesta nazad za glavu a naročito za noge , jer kod Scenica su ogromni avionski stolići na naslonima.
Ti "avio-stolići" generalno imaju daleko više mana, nego li vrlina. Šteta je što nisu opcija.
Sad pogledah slike te "pozicije" novog Scenica i baš su loši za komfor. Jeste da se otvaraju odozgo ka dole (što je bolje nego obrnuto), ali, čak i onako sklopljeni, sa "postoljen" uzimaju 8-10 cm. Previše. Predebeli su. I "izbačeni". Potpuno nepotrebno. Smrt za kolena.
Ako pogledaš kod starog pežoa 5008, ima isti sistem otvaranja (308SW obrnuto), ali je cela skalamerija duplo tanja. Mada, takodje "isturena". Kao i kod 500L (da mogu, počupao bih ih kod 500L). Kod starog 308SW nisu "istureni".
Generalno, zabava za decu u trajanju od "pet minuta". Dok su mala.
No, čak i sa tim "zlom", novi Scenic je meni skroz ok.
A kako bi čovek izabrao (megan karavan-Scenic-Kadjar), to na znam. Jedino da subotom po podne ode do auto salona, sa koferima, zaključa se unutra. I taj "prostor" dobro sagleda do ponedeljka :)
Što se tiče odabira od ta tri ,nesumnjivo svi imaju više nego dovoljnu dozu praktičnosti za svačije potrebe , ja lično preferiram karavane ali u tom izboru Scenic definitivno ,jer izgleda fenomenalno , Megi i Kadjar takođe imaju oku ugodnu vanjštinu ali Scenic baš odskače.
Mislim bas kao i Djordje.Segmenti mi ne igraju ulogu, za cetvoroclanu porodicu poput moje, dovoljan je Megan, ali da novac nije problem, ovaj Senik mi je bas lepotan, ima sve, dovoljne motore, dovoljno je kompaktan za grad jos kad bi nudili i kod njega 4 control, sa ovim tockovima mi je bas fazon.Prelep auto.
Po testovima engleske auto štampe, uglavnom mršave tri zvezdice i znatno iza lidera C4 Picasso, ipak auto je prelep, bas me interesuje cena.
Ali me jos vise interesuje ceba za 3008 mada mi obo deluje elegantnije i suptilnije, ipak mislim da ću ovog puta da poludim i nakon preracionalnog Jazza kupim nesto otkaceno.
Btw juče dobih dobru ponudu za preuzimanje operativnog lizinga za jarko crveni Golf 7 1.6 tdi star 3 meseca...:)
Ako bude sa cenom kako najavljuje Perica Rajković (kao Kadjar), to bi značilo da bi Scenic sa 1,6 DCI mogao da kod nas "startuje" sa oko 23.000 ( toliko je Kadjar z X Mode paketu, koji je najniži uz koji je dostupan 1,6 DCI).
C4 picasso Intensive je 22.000 uz HDI 120, a 23.500 uz HDI 150.
Jako slične cene.
J4ZZER
Ne znam šta bih odabrao.
C4 Piccaso sam detaljno "gledao" par puta.
Novi Scenic nisam.
Tako da ne mogu da poredim.
Od Picassa su me odbili neki "detalji".
"Jedinim delom", neka rešenja verovatno svojstvena citroenu (uvek "poseban"), na koja nisam navikao (nisam imao citroen) i nisam želeo da se navikavam.
"Drugim delom", neka rešenja koja sam smatrao "promašenim" (bez obzira na brend), npr, udarao sam glavom o plafon u drugom redu čak i bez panorame (zbog glupog rešenja pojasa za srednjeg putnika).
"Sa treće strane", hteo sam "dugački", a on je tada bio znatno skuplji od "kratkog" (sada je razlika smešna, samo 500 eura).
"Sa četvrte strane", tada su cene bile "baš divlje" (tek se bio pojavio). Danas su dosta pitome.
Danas može "dugački" 2.0 HDI Intensive (napucan opremom) za 23.990. Za te pare neće biti Grand Scenic, "potpisujem" :)
"Tada" je bio preko 27.000 "na akciji". A danas je i bolje opremljen iako se paket isto zove.
Danas treći red sedišta košta samo 650. "Tada" ...