Vrele Gume test: BMW 730d xDrive (Long)

Rolls-Royce za narod
U poslednjih nekoliko generacija, BMW sedmica je obrasla mahovinom koja se nakupila nakon boravka u dubokoj senci Mercedesa S klase i Audija A8. Srećom, život je promenljiva kategorija, što važi i za automobile
Tržišni pokazatelji su neumoljivi. Jasno daju do znanja da je bogata klijentela sve bogatija ali i malobrojnija. Koncentracija 90% svetskog kapitala se iz ruku 5-6 odsto najbogatijih sada spušta na zadati nivo od 2-3%. Zato sa jedne strane automobilska konfekcija ima imperativ da zadovolji većinu, dok manjina postaje sve probirljivija. Nije lako dospeti do njihovog srca a još teže je stići do novčanika. Uspeh u toj misiji može očekivati samo onaj koji ponudi najviše „šarenih perlica“.
Kako rekosmo, dugo godina je BMW serijom sedam tavorio u debeloj hladovini Mercedesa S klase i Audija A8. Nova generacija je pružila priliku da se nataložena mahovina skine. To je šansa koja se ne propušta. U odnosu na pomenute konkurente, BMW je imao izuzetno težak zadatak. Učiniti novu sedmicu atraktivnom, dinamičnom i što je moguće manje kabastom, bez da se izgubi i jedan promil performansi, komfora i udobnosti. Prilično napeta ambicija, skoro pa nemoguća. Međutim ovo nadmetanje kao i sve danas u svetu mobilnih aplikacija ima i sasvim novu dimenziju. Kvadratura kožnih obloga, zapremina prostora i agregata više nisu jedino merilo uspešnosti. U priču se ubacuje neverovatna količina čipova koji auto pretvaraju u jednu vrstu elektronskog roba, spremnog da služi do najsitnije kapricioznosti svog gospodara. A ne može da se pobuni.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Vrelegume.rs