Toyota Prius 4 Executive na testu Auto magazina

Pred nama je četvrta generacija najpopularnijeg hibridnog automobila na svetu. Nakon pet miliona proizvedenih primeraka i velike popularnosti ne samo kod Holivudskih trend setera, već i kod taksista širom planete, postavljamo pitanje, da li je "prius" još uvek hipstersko vozilo budućnosti, ili je već postao uobičajena svakodnevica?
Odgovor na postavljeno pitanje je vrlo jednostavan i nedvosmislen. “Prijus” je odavno postao uobičajen izbor prilikom kupovine limuzine D segmenta širom planete. Čak i u Srbiji putevima krstari priličan broj “prijusa”, ali su procentualno i dalje mnogo manje zastupljeni nego u drugim državama, pre svega zbog toga što naša kod nas ne postoje nikavi benefiti prilikom kupovine ekoloških vozila, što je opšte prihvaćena praksa.
Četvrtu generaciju “prijusa” nestrpljivo smo čekali. Tojota je već prilikom konstruisanja prethodne generacije shvatila da hibridni automobil ne mora da izgleda kao “spejs šatl” kako bi privukao kupce, pa su dizajneri namerno “spustili loptu”. Ipak sa zadovoljstvom konstatujemo da su se sada vratili da neobičan dizajn.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com