Renault Talisman na testu "Novosti"

“Reno” je novom limuzinom odvažno zaplovio u viši segment tržišta
Nekada su putnici u karavanima, moreplovci na lađama, odvažni trgovci i namernici sa sobom obavezno nosili amajliju, talisman. Predmet koji je, verovalo se u to, štitio vlasnika od raznoraznih zala i nesreća.
“Renoov” novi adut, nova “drumska krstarivca”, prestižna limuzina, nazvana “talisman”, putnicima u vozilu obezbeđuje, pored maksimalnog komfora, maksimalnu zaštitu a vlasniku, vozaču, izmamiće osmeh na lice u svakoj situaciji. Pa i u onoj kada svraća na benzinsku stanicu...
“Reno” je napravio veliki, sjajan automobil. Elegantna,lepa, sa sportskim crtama izvajana limuzina je i novi iskorak “Renoa” u više segmente tržišta automobila.
“Talisman” se tu, rekli bi smo, snašao kao riba u vodi i ozbiljno zabrinuo konkurenciju. Nije tajna da je jedan od ciljeva vozila iz ove klase, flotni kupac. A njima, baš kao i ostalim srećnicima koji budu došli u posed ove limuzine, “talisman” ima da ponudi baš dosta.
Ulazak u “talisman” bez kontakta, dovoljno je samo da imate ključ u džepu, odmah pokazuje da se nalazite na “višem automobilskom nivou”. Ukoliko nosite neki prtljag, ili, na primer, imate pune ruke kesa iz supermarketa, i priđete gepeku, dovoljno je da samo mahnete stopalom ispod branika i “talisman” će sam otvopriti gepek.
A prtljažni prostor ove limuzine je sjajnih 608 litara. Ali, kao u reklami “ni to nije sve” - moguće je oboriti drugi red sedišta i onda dobijate 1.022 litra korisnog prostora! U limuzini! Dizajneri su mislili i na skijaše, pa postoji i “otvor za skije” ...

Unutrašnjost vozila će vam sigurno izmamiti osmeh na lice. Materijali su savršeni, kvalitetni. Koža, aluminijum...Sedišta vrhunski skrojena, a ono vozačevo pamti poslednji položaj koji ste zauzimali u vožnji. Kada izlazite sedište se povlači unazad, da biste lakše izašli iz kola. Sedišta se greju, hlade a, po potrebi, i masiraju putnike. Obruč upravljača čini se, kao da je “rađen po meri vozača”. A taj “krojač” zadužen za enterijer “talismana” nije štedeo na materijalima, i veoma ih je umešno oblikovao. Kao skupoceni londonski “tejlori” odelo! U celoj kabini osvetljenje je savršeno, a vi sami možete da odaberete koju boju želite, koji intenzitet...
Odmah u oči pada i ogromni tač-skrin ekran iznad centralne konzole, pravi tablet uređaj. Naravno, “talisman” je opremljen najsavremenijim “Renoovim” multimedijalnim sistemom “R-link 2”.
“Talisman” sve ume. I da vam pomogne tokom noćne vožnje sa izborom svetala (jednostavno uključite duga svetla a automobil ih sam koriguje, obara po potrebi), i da vidi vozila koja dolaze iz “mrtvog ugla”, kao i da vas zadrži u željenoj kolovoznoj traci. “Talisman” će sam i da prikoči ili da pojača vaš pritisak na papučicu kočnice, ako zatreba.
Tu su senzori, kamere za lakše parkiranje, a ako baš hoćete, tu je i sistem EPA koji će “sam parkirati”...
Motori koji okreću ovu limuzinu su benzinci čuveni “enerdži TCe 150 EDC” i “enerdži TCe 200 EDC”, koji imaju zapreminu od 1.618 kubika i razvijaju 150 odnosno 200 “konja”, i dizelaši od 1,5 odnosno 1,6 litara radne zapremine (poznati “enerdži Dci”) maksimalne snage od 110 do 160 KS.
Mi smo na testu imali vozilo sa dizel motorom od 200 KS koji uz automatski menjač i sistem “4kontrol” (u zavisnosti od brzine prednji i zadnji točkovi skreću u istom pravcu, odnosno različitom) i prilagodljivim vešanjem čini vožnju savršenom.
Cena vozila se kreće u rasponu od 19.900 evra do 32.990 evra za verziju paris initiale.
Preuzeto sa: Novosti.rs
Uh, na ovoj fotki vec deluje zastarelo i nezgrapno.
Dobra kombinacija boja u enterijeru.
Dopada mi se enterijer aktuelne game renoa. A i spolja su svi lepi. DCI motori za poželeti.
I pojma nemam koji bih odabrao (kada bih kupovao).
Šteta što u novom Scenicu pozadi nema mesta kao u prethodnom. U prethodnom sam pozadi imao par cm "viška" iznad glave, a u ovom sada imam toliko cm "manjka".
One "avio stočiće" sekirom treba "skinuti".
A i čudno da sada klimatizaciju u centralnom tunelu pozadi ima i megan (u svim verzijama), a nema jedan Scenic ...