home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon obične Pande, te Pande 4x4, Fiat je lansirao još napredniju verziju nazvanu Cross, koja samo što se ne pentra po drveću

Prava ikona italijanske auto industrije, Panda 4x4 rođena je daleke 1983. godine. Vrlo brzo, osvojila je amatere pustolovina, upravo kao i svakodnevne korisnike nastanjene u brdsko-planinskim predelima, pre svega zahvaljujući iznenađujućim terenskim kapacitetima.

Dobre tri decenije kasnije, Fiat nastavlja tradiciju, usavršavajući je iz generacije u generaciju. Bez iznenađenja, Panda se u estetskom smislu veoma malo izmenila, što će reći da i dalje podseća na kutiju za cipele, na koju su dodati prozori i vrata. No verzija sa integralnim pogonom, već kao po običaju, ima pravo na poseban tretman.

Izmenjeni prednji i zadnji odbojnici, LED dnevna svetla, specifični aluminijumski naplaci od 15 cola, plastične zaštite na bokovima i prorezima za točkove.., distanciraju je od konvencionalne verzije sa samo prednjom vučom. No od prošle godine postoji još atraktivnija verzija, znatno bolje opremljena i performantnija u svakom pogledu. Panda 4x4 Cross pozicionira se dakle iznad 4x4 Rock, koja ostaje u ponudi.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Vrelegume.rs



čitanja : 7035



Komentari

Mozda i najbolji model u fiatovoj ponudi. Cena ce biti nebulozna, ali za nekoga ko vec poseduje "ozbiljniji" auto, a pare mu nisu problem, fin drugi autic, za teren, za visoke ivicnjake u gradu, simpatican autic, a ipak pravi terenac.

Autor Damko 18 Dec 2016, 01:01

Bilo bi krajnje vreme postaviti standarde za terence, Npr. kolike rupe, brazde, dubinu vode itd mogu ga savladaju.
Dovoljno je staviti neke rešetke dići auto 15mm i eto ti terenca.
Par fotografija da se auto kreće po zemljanom putu je dokaz da je reč o terencu.
Smatram da je sve to varanje kupca.

Autor Berik 18 Dec 2016, 14:08

@Berik

Vozio sam cesto proslu generaciju pande 4x4, po kakvim je to sve terenima islo, kroz sneg, blato, iznenadjujuce. Ima uske gume pa kroz sneg ide bolje nego mnogi renomirani terenci koji imaju siroke gume. Imali smo i jos jednog defendera za potrebe terenske voznje, sigurno da bi on mogao gaziti kroz dublju vodu ili savladati dublje brazde, ali za ove normalnije uslove panda je ok resenje. Defender je previse bucan unutra, zvucna izolacija nikakva, nije prijatno mesto za voziti se u njemu.

Autor Damko 18 Dec 2016, 15:15