Ford Kuga na Auto Bild testu

Prošlo je mnogo godina od kada je “Ford” zakoračio u Evropu sa SUV-ima želeći da ponudi svoje u najprodavanijem segmentu. Sada nude više modela, ali ova tri sa visokom pozicijom sedenja i većim klirensom su tražena - mali „eko-sport“, veliki „edž“ i srednja „kuga“.
Kod „kuge“ se prvo primećuje velika i lepa trapezoidna maska hladnjaka, koja dizajnom liči na one na „edžu“ i „eko-sportu“. Zatim, nova prednja LED svetla i prvi put u ovom modelu dolazi i “Fordov” adaptivni sistem prednjih svetala. Ovaj sistem prati kakvo je osvetljenje spolja i optimizuje vidljivost tako što podešava ugao snopa i jačinu svetla bi-ksenonskih farova, koji imaju čak sedam različitih programa. Oni se prilagođavaju brzini kretanja, upravljanju i razdaljini od vozila i objekata ispred. Takođe, zanimljivo je da ovi adaptivni farovi prate i vremenske uslove, pa kada je napolju jak pljusak, oni skrate i prošire snop svetla kako bi bolje osvetljavali i levu i desnu stranu puta, što pomaže i vozačima koji voze iza.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Alo.rs
Oduvek mi je odgovarala ergonomija kod Forda. Za 20.770, pocetna cena, ne bih se tesko naterao da mi se dopadne podjednako "atraktivan" S-Cross, koji za oko 1500 vise nudi "full fullova". Jes da je mozda po dimenzijama klasa dole, kao sto mozda nominalno nije, ali ovi ga ubise s cenama. A jos im niko nije rekao da mogu i LED farove da ubace umesto xenona..