home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Legendarna "lada niva" uskoro će proslaviti svoj četrdeseti rođendan. Zbog toga smo odučili da nakon petnaestak godina ekskluzivno testiramo čuveni terenac. Sigurni smo da ćete uživati u ovom svojevrsnom automobilskom vremeplovu

Mnogi poznavaoci automobilizma, uključujući i dole potpisanog, smatraju da je “lada niva” prvi pravi SUV automobil, koji je otpočeo “hi(p)steriju” za vozilima koji mogu lako da se popnu na ivičnjak, a koja kulminira u dvadeset prvom veku. Zbog toga što je bio prvi, morao je da omogući mnogo toga više nego da se popne uz ivičnjak.

Priča o “nivi” (mada bi možda bilo pravilnije po ruski zvati je “njiva”) počinje još 1971. godine, kada je uprava giganta VAZ odlučila da postoji potreba za terenskim vozilom koje nije previše grubo i jednostrano orjentisano, odnosno za automobilom koji je podjednako dobro oseća i na asfaltu, u blatu, snegu, ili na ledu. I, eto ga, SUV klasa je rođena.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com



čitanja : 1334



Komentari

Gledam fotografije enterijera ove nive. Naravno, može smešno i škrto delovati u odnosu na sve ostalo što se danas nudi. Ali, kada se setim one koju sam ja vozio, i u njoj uživao iako je bila "goli lim", ova testna deluje raskošno kao da je "Majbah". Kako se čovek vremenom iskvari i potpuno degeneriše ... "Degen". Možda bih mogao da zamenim "nick".

Autor moron 22 Dec 2016, 09:33

Je l ovo komšija, poznat advokat BT za volanom? Prilično bih rekao da jeste, pošto znam da je vozio Nivu, i to zelenu. Zaljubljenik..

Imali mi u jednoj od prethodnih firmi hrpu Niva, tamo negde 95-96. Sećam se da je jedna trošila 28, posle polugeneralne spustili joj na 18.. Sa onim tankim točkovima, vere se uz blatnjavo Stojčino brdo k'o divokoza. Volan ko kod starog keca, nema cm u prečniku. Imao sam osećaj da mogu tenk da ulubim kad bih ga udario.

Sad mi baš ne budi nikakve emocije. Ama baš nikakve..

Autor Priapus 22 Dec 2016, 11:25