home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Torinski automobilski gigant je ojačao svoju “privrednu sekciju” zvanu “Fijat profesional” uvođenjem na tržište pik-ap vozila - “fulbek”

Ovaj “profesionalac”, koji je predstavljen na Salonu automobila u Ženevi, pravi se u saradnji sa japanskim “Micubišijem” na Tajlandu u fabrici iz koje izlazi i “micubiši L200 pik-ap”.

“Fijat” je tako postao jedan o retkih evropskih proizvođača koji u svom programu ima pik-ap vozilo. Zanimljivo je da pik-ap vozila predstavljaju jedan od najvažnijih segmenata u regionu Evrope, Bliskog istoka i Afrike, sa udelom od 22 odsto u celokupnom tržištu dostavniih vozila. Dok prosečan tržišni udeo ove kategorije vozila u Evropi iznosi 6,1 odsto (ali ubrzano raste), u Africi i na Bliskom istoku on zauzima čak 70 odsto tržišnog kolača lakih privrednih vozila. Savršeno usklađen sa vrhunskom konkurencijom kada je reč o konfiguracijama, veličini i motorima, “fulbek”je kreiran kako bi odgovorio na specifične potrebe profesionalaca a njegova velika fleksibilnost čini ga pogodnim za brojne namene na različitim vrstama terena.

“Fulbek” ima čeličnu šasiju koja garantuje robusnost i trajnost. Veliki tovarni prostor i sposoban je da ponese 1,1 tonu tereta. Pri tome je “fulbek” kadar i da povuče prikolicu (sa kočnicom) težine do 3,3 tone!

Pod haubom se ugrađuje aluminijumski turbo dizel motor, evro šest standarda, radne zapremine 2,4 litra koji razvija 154 KS u slabijoj verziji i 180 KS u snažnijoj. Snaga se prenosi na sve točkove uz pomoć šestostepenog automatskog menjača ili petostepenog manuelnog. Prema fabričkim navodima prosečna potrošnja je oko 6,5 litara dizela na 100 pređenih kilometara.

Postoji verzija sa jednim redom sedišta, takozvani monokab ali i sa duplom kabinom (“dablkab”). Naravno, kao i svi moderni pik-apovi i “fulbek” ima bogato opremljenu kabinu počevši od automatskog klima-uređaja do tač-skrin ekrana od sedam inča...

Udaljenost od tla od 205 mm daje za pravo Italijanima koji tvrde da “fulbek” može da savlada i najzahtevnije terene. Italijanski adut u ovom segmentu nedavno je osvojio i prvu prestižnu nagradu jer je proglašem za pik-ap godine u izboru uglednog francuskog magazina “4x4”.

“Fulbek” je počeo da se prodaje i u auto-salonima “Fijata” u Srbiji a cena za model sa 180 KS i pet sedišta je 25.000 evra bez PDV.

Preuzeto sa: Novosti.rs



čitanja : 4077



Komentari

u "saradnji" sa mitsubishijem? jel se tako naziva kada se uzme gotov tudji proizvod i na njemu promene samo oznake?

Autor mile antena 01 Jan 2017, 21:43

Cena je oko 30.000e za te pare moze da se uzme Isuzu ili Ford koji su bolji 100x!
Realno ovakav auto sa Fiatovim znakom nece proci dobro po ovoj ceni.

Autor Bata 02 Jan 2017, 20:59

Isuzu i Ford bolji?!
E sta sve neću da pročitam od stručnjaka. Pa ta dva modela su najslabija na našem tržištu. Za oba je karakteristično da su neudeobni i tvrdi kao da se vozi u kanatama. Mitsubishi, Tozota i Nissan su daleko daleko bolji. Takođe, kod Isuzua ne može da se dobije ni u jednoj varijanti zaključavanje zadnjeg diferencijala a kupiti ovakav tip auta bez toga je apsolutno bačena para. Pored neudobnosti Forda odlikuje veoma loš kvalitet enterijera koji ne može da izdrži ni godinu dana ozbiljne eksploatacije.

Autor Mirko 02 Jan 2017, 21:15