Opel Adam 1.2 na testu "Novosti"

“Adam” koga smo imali na testu, adam jam sa benzinskim motorom od 1,2 litra, dokazao je da je namera “Opela” da napravi automobil za grad koga će svako poželeti uspešno realizovana
Nemačka kompanija “Opel” poslednjih nekoliko godina se nalazi u velikoj ofanzivi na tržištu. Dizajnerski poduhvati i inžinjersko čarobnjaštvo, uz savremen marketinški pristup doneli su “Opelu” brojne nagrade i titule za skoro sve modele.

Nema segmenta u kom kompanija iz Riselshajma nije pokazala da postaje ozbiljan igrač. Tako je i u segmentu malih, gradskih automobila, u kome je “Opel” sa svojom “Adam” porodicom otkinuo značajan deo tržišnog kolača, i dobro se pozicionirao u takozvanom lajf-stajl segmentu.
“Adam” koga smo imali na testu, adam jam sa benzinskim motorom od 1,2 litra, dokazao je da je namera “Opela” da napravi automobil za grad koga će svako poželeti uspešno realizovana.
Lep, atraktivan, sa sjajnom paletom boja, modernim enterijerom, brojnim načinima za personalizaciju, “opel intelink” sistemom (“biti povezan” je izuzetno važno za mlađe kupce), sa ekonomičnim motorom, izrađen kvalitetno, nemački precizno i pedatno, “opel adam” nudi mnogo toga.
Grejanje obruča volana, sedišta, pomoć pri parkiranju, raznorazni sistemi namenjeni za povećavanje bezbednosti poput upozorenja na vozila koja dolaze iz mrtvog ugla i drugih, čine vožnju još opuštenijom i zabavnijom.
Ako vam treba gradski automobil koji će vam uvek izmamiti osmeh na lice, onda je “adam” sjajan izbor. Čak i oni koji žele da “budu viđeni” neće pogrešiti ako izbroje 12.439 evra za ovaj automobil.
Pri tome, kažu da postoji nekoliko desetina hiljada načina da svoj “opel adam” personalizujete i da bude jedan jedinstven, samo vaš.
Benzinski motor od 1,2 litra pod haubom je sasvim dovoljan za ono čemu je “opel adam” i namenjen - pretežnoj vožnji po gradskim ulicama. Mada i izlazak na auto-put neće biti problematičan, jer “adam” pokazuje sve osobine pravog nemačkog automobila (isključivo se pravi u Nemačkoj), sa preciznim upravljanjem, dobrim ležanjem na putu i pri većim brzinama, naglim promenama pravca, ali i odličnim kočnicama.
“Opelov” mališan je i štedljiv. Fabrika obećava potrošnju od svega pet litara na sto pređenih kilometara, što smo bez problema uspevali da “ispoštujemo”.
Preuzeto sa: Novosti.rs