TopSpeed test: Toyota C-HR

Toyota je odlučila da redefiniše segment krosovera uvođenjem „visokog kupea“ pod imenom C-HR
Kada sam ga prvi put video kao koncept na Salonu automobila u Parizu, pre dve godine, pa i prošle jeseni u Frankfurtu, Toyota C-HR je na mene ostavio baš snažan utisak. Sada, kada sam serijsku verziju vozio na promociji u Madridu, svestan sam da ovaj mali krosover japanskog proizvođača i dalje ne može proći ulicom nezapažen, ali mi deluje nekako manje impresivno nego onda. Srećom, u odnosu na spomenute koncepte, nije se mnogo promenio.
Zadržao je one linije nalik kupeu, pa i stil koji označava jedan novi pravac Toyote u pokušaju redefinisanja kategorije krosovera. A već i iz samog imena Coupe-High Rider, u slobodnijem prevodu „podignuti kupe“, jasno je šta najveći proizvođač vozila u svetu namerava…
Kompletan članak pročitajte na sajtu Topspeed.telegraf.rs
"Vozač verovatno nema razloga da se na bilo šta žali, izuzev na veoma ograničene mogućnosti pomeranja upravljača po dubini i visini, što je već tipična situacija za modele Toyote."
Auris, Yaris, RAV 4.. Kad god sam probao neku Toyotu, ovo mi je bio jedan od "jačih" utisaka. a razliku od npr Octavije, gde je podešavanje baš domaćinski.
A ako neko ima podatak, neka podeli, da li postoji igde skuplji CVT, ili čak skuplji bilo koji automatik u klasi (i van klase) na svetu..