Citroen C3 1.6 BlueHDI 75 na testu Auto magazin portala

Nova generacija modela Citroën C3 izaziva na crtu najprodavanije male automobile na tržištu. Ta borba neće biti laka, jer u B-segmentu vlada velika gužva, ali s obzirom da mlade ljude danas više zanimaju nove funkcije u automobilu i rezolucija centralnog displeja, novi C3 nema čega da se boji.
Citroën C3 postoji na tržištu od 2002. godine. Druga generacija, do kupaca je stigla 2009. godine, i uspela je da opstane čak sedam godina. Za 15 godina egzistencije, u celom svetu prodato je 3,5 miliona primeraka ovog modela. Došlo je vreme za promenu. I to veliku. Treća generacija svetskoj javnosti je prikazana u septembru mesecu, na međunarodnom autosalonu u Parizu, i upravo stiže u salone širom sveta. Nova C-trojka stigla je u salone u Srbiji.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Automagazin.rs