Vrele Gume test: Opel Mokka X 1.6 CDTi/110

Četiri godine nakon lansiranja, Opel Mokka vidljivo je restilizovana, dodavši ujedno svom imenu slovo X. Aluzija na integralni pogon, i ujedno oznaka koju će ubuduće nositi svi Opelovi SUV i krosover modeli
Restilizacija koja se vidi! Nakon više od 600.000 prodatih jedinica, Opel je podario Mokki novo lice, utegnuto i našminkano, u skladu sa aktuelnim Opelovim dizajnom. Ovo podrazumeva novu horizontalnu masku hladnjaka i "potpis" u vidu dvostrukog LED dnevnog svetla. Anfas sada deluje znatno urednije, elegantnije, bez nepotrebnih kitnjastih detalja, koji su krasili prethodnika. Nova je i forma odbojnika, kao i svetla za maglu, uz manje crnih plastičnih površina, računajući i zadnji deo. S druge strane, dizajneri su sačuvali metalizirane plastične zaštite na donjem delu oba branika, što Mokki X daje izvesnu robusnost, kao i SUV atribute. Karoserija, znači i bočne linije, ostali su neizmenjeni, mada sam se iskreno ponadao da će se izdužiti za desetak santimetara, čime bi ujedno postala elegantnija i prostranija. No tako nešto koštao bi konstruktora previše, ovako, Mokka i dalje deluje pomalo nezgrapno.
Kratka i visoka, sigurno nije primer elegancije,ali zauzvrat, poput Buldoga odiše prirodnom snagom, jer Mokka je bila i ostala jedan od rekih gradskih SUV, koji se može pohvaliti integralnom transmisijom, uz relativno snažne agregate. Sasvim dovoljno da se distancira od većine mališana (Renault Captur, Peugeot 2008, Ford Ecosport, Suzuki SX4 S-Cross, Toyota C-HR....), odnosno približi superiornijem segmentu, gde vladaju Fiat 500X (koja koincidencija, opet oznaka X), Jeep Renegade, Mitsubishi ASX, Renault Kadjar i Nissan Qashqai. Dakle šta nam to, osim izgleda, donosi Mokka 2017. godište?
Kompletan članak pročitajte na sajtu Vrelegume.rs