Proba: Volkswagen up!

VW je za tekuću godinu spremio osveženje za model up! koje bi trebalo malo da animira relativno malobrojnu kategoriju kupaca koji su zainteresovani za mali gradski automobil.
Noviteta ima malo spolja, malo unutra, neki novi motor, bogatiji paketi opreme i možda (danas) najvažnije - nova smartphone integracija.

Umesto "zakucanog" tableta od ranije, sada je tu samo nosač u koji treba da se smesti telefon. Instalira se aplikacija, startuje i onda se preko telefona mogu pratiti određeni parametri, a kontrola se može raditi preko tastera ispod ili direktno na ekranu telefona.

Izvedba celog ovog sklopa je sasvim dobra, pa je funkcionalnost na visokom nivou. Jedini problematični deo je montaža/demontaža telefona sa postolja. Nije spora, ali je potrebno malo vežbe da se to brzo uradi. Da, deo pomenute aplikacije je i navigacija tako da je kupci praktično bez doplate dobijaju i tu pogodnost.up 57
Motor ispod haube je najslabiji u ponudi, 60 KS, zapremine 1,0 litara sa tri cilindra. Očekivano, performanse nisu jača strana, ali su dooljne za ono čemu je up! namenjen.

Interesantno, van grada se up! pokazao bolje nego što smo očekivali. Udobnost je iznenađujuće dobra imajući u vidu , kratko međusovinsko rastojanje, a 1.0 motor može da drži i autoput brzine bez velike galame. Enterijer je klasičan VW, uz elemente „golih“ vrata unutra, baš u stilu gradskih automobila. Prostora unutra ima, tako da na kraćim relacijama up! može da preveze četiri odrasle osobe.
Gama motora koju VW nudi je prilično široka za ovu klasu vozila, tako da kupci pored osnovnog na raspolaganju imaju i snažniju verziju identičnog motora sa 70KS ili čak 90KS iz novog 1.0 TFSI.
Testirani model je ujedno i bazni sa cenom od 10.345€, dok za najbolje motorizovani i opremljeni model treba izdvojiti 12.337 evra.
Preuzeto sa: Nacionalnaklasa.com