home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Karijera duga dve decenije i preko pet miliona prodatih jedinica, potvrđuju da je Renault Scenic bestseler u segmentu. No svet se menja, pa i Scenic, koji se morao adaptirati drugačijim trendovima i ukusima

Po prvi put, Grand Scenic pojavio se 2004. godine (druga generacija), izduživši se za 18 cm. Sasvim dovoljno da se ubace dva dopunska sedišta, po cenu nezgrapnog izgleda, koji je u dobroj meri korigovan doslaskom treće generacije, 2009. godine.

Dizajn je poboljšan, jednim delom zahvaljujući i većem međuosovinskom rastojanju, što se pozitivno odrazilo na prostor za putnike pozadi. Tehnika kojom se poslužio i novi Grand Scenic, ali se ovoga puta "ogrebao" i za znatno dopadljiviji stil, blizak krosoverima. E da, u poređenju sa bivšim, odstojanje od tla kod novog Scenica veće je za 4 cm, pre svega zbog izbora točkova od 20 cola! Sve je popraćeno fluidnim, talasastim formama, s tim da je, već kao po običaju, zadnji deo kod Granda znatno izmenjen. Ne i prednji, koji je u dobroj meri poprimio lice Espacea i Kadjara. To znači da LED dnevna svetla nisu spuštena na odbojnik, kao kod Megana i Talismana, već su ostala integrisana u samoj svetlosnoj grupi.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Vrelegume.rs



čitanja : 3304



Komentari

Moron
Ajde druze raspali, ti si najmerodavniji parametar za prostor! :)

Autor carobnjak 23 Feb 2017, 13:19

carobnjak

Treba prvo da sednem u ta kola, pa da ti kažem koliko (za mene) ima mesta.

Rast Wb-a je svakako korak napred za komfor onih pozadi.

Ako su "avio-stočići" u FR navodno sada postali opcija, to je velika stvar.

Ukoliko sam dobro razumeo naš domaći cenovnik u svetlu ovog testa, kod nas doplata za dugački podrazumeva da odmah dobijate i treći red sedišta. Šta ako hoću dugački, ali sa pet? Da platim sa sedam, pa da "izbacim" ona dva, iako su nekada kao opcija koštala kao Svetoga Petra kajgana? Nema logike.
Na to nema odgovora u našem cenovniku. Možda ga bude kasnije.
Dugački, sa sedam sedišta, čak i kada su "poslednja sedišta" spuštena ( "utopljena" ) bitno smanjuje gepek (plitak je). Do neverovatnosti. To sam primetio i kod Galaxy-a. Doduše, "avio stočići" kod Galaxy-a su "tanji" barem tri puta nego kd Scenica. I to je veliki plus.

Autor moron 23 Feb 2017, 14:22

Ako se ne varam, a mrzi me da proveravam, u cenovniku dodatne opreme ima dodatna dva sedišta za 600e. Značilo bi da je cena za 5 sedišta.

Autor bocca 23 Feb 2017, 18:01

bocca
Evo ga cenovnik, za vozila imenovana kao "Scenic" i kao "Grand Scenic - 7 sedišta", sve bez ikakvih opcija za treći red sedišta:
http://renault.rs/download/cenovnici/scenic_grandscenic.pdf

Autor moron 23 Feb 2017, 18:36

Kanda sam ja to video onda za Kodiak pa pomešao. Moja greška a nisam proveravao. Pratim tih par većih modela... pa se pobrka.

Autor bocca 23 Feb 2017, 19:12

Nije loš auto. Probao sam i Grand i običan Scenic. i lepo je urađen unutra. pokretna konzola između prednjih sedišta je dobra fora. Ima mesta i na zadnjim sedištima (drugi red) pomoćna sedišta u gepeku za decu do 10 godina i to sitniju. U običnom Scenicu sam vozio motor od 110Ks i mogu da kažem da nije loš. Zapravo vrlo prijatno iznenađenje. Lepo nosi karoseriju. Točkovi od 20" odlično rade posao i lako prelaze sitne neravnine.

E sad mane:
Prvo, retrovizori preko 110kmh počinju da prave buku i već na 130 je neviđeno bučno u kabini. Ovo je velik problem. Ko planira da kupi obavezno mora da ga proba na autoputu pa da proceni da li mu smeta u suprotnom može da doživi vrlo neprijatno iznenađenje.
Drugo: Upravljanje svim uređajima je preko displeja i to je vrlo konfuzno. Ako se ode suviše duboko u podmenije treba dosta rada da se vratite do željene opcije za drugi uređaj. Nije pametno da se koristi tokom vožnje osim za najosnovnije komande.

Sve u svemu, ovo je dobar auto za razumnu cenu i dosta atraktivno izgleda. Centrali displej daje na atraktivnosti autu i kad se namesti (i ne dira) može da bude čak i praktičan. Navigacija se sa njega lako prati. E sad, ako neko ne vozi mnogo auto putem (mada je to pravo okruženje naročito za Grand) onda mu buka vetra zbog loše aerodinamike retrovizora neće smetati.

Autor 007 23 Feb 2017, 22:34

007
Neverovatno mi deluje ta primedba na navodno lošu aerodinamiku i veliki šum vetra.

Autor moron 23 Feb 2017, 23:05

Ovo baš čitam na hrvatskom Renault forumu , utiske vlasnika Grand Scenica , upravo spominje tu specifičnu buku koja se javlja na oko 130km/h i neke paralele na prethodno vozilo (Octavia 3) npr. sa ponudom prostora gdje bi trebao briljirati u odnosu na Škodu , ali nije tako.

Autor Đorđe 23 Feb 2017, 23:57

Videh novog Grand Scenica "u izlogu". Moraću "da udjem". Da "sednem".

Autor moron 24 Feb 2017, 18:56

"Merih telom" novog Granda.

Pozadi ima više mesta za kolena, par cm, koliko je i veći wb. Pa se toliko i ne primeti problem debelih avio stočića, kao kod Scenica.

Pozadi za moju glavu isti problem. A ne mogu ni da se u ramenom delu ledja naslonim pravilo (več sam "zgrbljen"), jer mi smeta donji deo naslona za glavu (na suviše maloj je visini donji deo za dužinu mog trupa).

Jako lepo vozilo.

Paket Edition One je, ima i ekstenziju za butine vozača. To nije imao "kratki", koga sam ranije gledao.

Ako sam dobro razumeo cenu izloženog (a baš sam je sada ponovo analizirao, jer sam je fotografisao), pošto je Edition One serijski "dvobojni", nema doplate za metalik boju kod njega.

Za ljude normalne visine i normalnih proporcija, dobro porodično vozilo.

Autor moron 25 Feb 2017, 16:09

007
Hvala Bogu, pa taj displej nije dostupan u nizim nivoima opreme. :) Nego cao u Cliu.

Autor Fordovac 25 Feb 2017, 16:38

Paket "Edition One" je skuplji 1.000 eura od Intense, ali je veoma isplativ, jer za te pare dobijete:
- "gratis" metalik boju po želji, pa i onu "posebnu" ( koja je inače 690);
- LED farove (za koje Vam za Intens treba 900 ( kao deo paketa sa Head up displejem), a mislim da će opel da ;
- sedište vozača sa masažom i sa ekstenzijom za butine, kao i preklopivi naslon sedišta suvozača ( to je 650 uz Intense );
- veće ( neke Rellax)naslone za glavu ;
- još neke sitnice (fotosenzibilno ogledalo,...).
Tako da, ko kupuje, Edition one, pod mus :)

Poredjenja radi, opel će Vam kod Astre opcione LED farove naplati oko 1.300.

Autor moron 25 Feb 2017, 16:46