Ford Focus 1.5 TDCi Business na testu Auto magazina

Na testu se našla hečbek varijanta Focusa sa osnovnim turbo dizel motorom snage 95 ks i srednjim od pet paketa opreme.
Ford pravi automobile mejnstrim karakteristika. Za razliku od mnogih proizvođača koji su rešili da podignu ulog u igri i koketiraju sa takozvanim premijum segmentom, Ford stoji čvrsto na zemlji i prodaje kvalitetne automobile bez preterane pompe.
Jednostavno, reputacija im to dozvoljava, kao na primer Volkswagenu sa Golfom. Međutim, iako ova dva automobila imaju mnogo toga zajedničkog, pre svega kod filozofije kreiranja automobila, dovoljno se i razlikuju da bez problema mogu da nađu svojeg kupca.
Kompletan članak pročitajte na sajtu B92.net
Jedno veliko Bravo! za dizajn i prtljažnik. Samo duplo manji od Octavia-e. Srećom, pa je unutra među najneprostranijima u klasi. Što svakako može biti samo plus, jer svi znamo da je prostor nepotreban.
Za one koji misle da im je focus eventualno mali, ima tamo u salonu i većih fordova.
I sa srazmerno većom cenom ...
Mozda je prtljaznik manji ali je zato kabina kako treba. Sve pohvale za raskosno vozacko mesto, za nauk Renou, Hondi, Mazdi itd.
Ako ja dobro vidim cenovnik, ovde testirani TDCI 95, bez ikakvih opcionala ( tj. ne sa prikazanim opcionim "televizorom" od 8", već sa 4,2" TFT ), košta 15.860.
Ako predješ na sledeći po snazi (120 ks) i opremi, to je već 17.740. To su "lepe pare". A to je skoro cena jednog megana DCI 100 Intens.
Za suvozaca svakako nije raskosno, prvenstveno zbog masivnog centralnog dela u koje udara levo koleno i smanjuje prostor...
@Priapus ahahaaha bas tako :D.
Focus je daleko manji od prethodnika, ali ga cena cini najboljom ponudom na trzistu. Ja mislim da su najveci problem debela vrata, kad ih zatvoris nemas kud da se pomeris. I sto nema carPlay(mozda 2017 koji se uvoze imaju). I dalje, cena je odlicna, vozi se odlicno, dokle god nisi sirok i preko 180.