Mazda 3 za 2017. godinu na probi Auto magazina

Redizajnirana „mazda 3“ donosi brojne novine, manje estetske a više tehničke prirode. Ono što je dobro dodatno je poboljšano a uvedeni su LED farovi koji „preskaču“ automobile, automatsko kočenje u slučaju izletanja pešaka…
“Mazde” su u poslednje veoma popularne i to ne bez razloga. Inženjering je usavršen do te mere da su ovi automobili jedinstveni. Svojstveni su u pogledu mehanike ali i preciznosti izrade i kvaliteta materijala u unutrašnjosti, koja je gotovo na premijum nivou.
Svakako, jedan od najpopularnijih modela je “mazda 3”, koja je nedavno redizajnirana. Ekipa Auto magazina je imala čast i privilegiju da među malobrojnim novinarima iz Srbije prisustvuje međunarodnoj prezentaciji koja je održana u Barseloni.
“Mazda 3” je nešto više od tri godine na tržištu, što je za Japance bilo dovoljno da se razmišlja o unapređenjima. Na prvi pogled, nema nekih većih razlika, a izmene se odnose uglavnom na tehniku. U poslednjih par godina, oprema na automobilima generalno je dosta uznapredovala, pogotovo ona koja se odnosi na bezbednost. Mazda je u tom pogledu na “trojci” već imala vrlo bogat spisak opreme ali sada je sve unapređeno, sa proširenim funkcijama i novim sistemima bezbednosti.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Magazinauto.com
Jedna od mojih "osnosvnih" zamerki bio je onaj špicast, katastrofalno nefunkcionalan naslon za ruke između prednjih sedišta, solidna 3 koraka nazad u odnosu na prethodnu generaciju, i dobro je da su to izmenili. A ima i rukohvat iznad vozačkih vrata, pozdravljam. Samo još da vidimo i tu panoramu. I "duvaljke" za putnike pozadi.
Ako ćemo pošteno, ja ne vidim nikakvu razliku između ove i prethodne 3-ke. Vrh je što im je i dalje tables ostao "dograđen", kao kineski aftermarket. Priča se da je prethodna imala (i dalje) problem korozije. I to kao one iz Japana da, a one iz Mexika ne. Ili obrnuto, zaboravio sam.
I ono što je prethodnicu spuštalo za klasu ispod, po rečima korisnika iste, je buka u kabini. Šta je sa novom po tom pitanju?
Pa, pre dan ili dva je ovde bio video, test trojke, onaj HR tester, prvak u reliju ( Juraj ili kako ), detaljno je opisao "sve razlike". Drugačiji oblik maglenki, električna ručna, navodno bolja zvučna izloacija (to je preneo kao tvrdnju proizvodjača, ako se ne varam) i pominjao je onaj "vektoring"
Šebalj se dosta "fura" na Watsona, što ne vidim da je loše. Naprotiv. One crne-bele ovce su sjajan detalj. Ne razumem vektoring dok ga ne "doživim". Ako ga doživim. Zaboravih još, ona zadrta filozofija - automatika samo za vozački prozor (ako je još uvek prisutna u trojki). To više nema opravdanja ni u ceni, stvarno ne razumem.. Doduše, to je još i ok, negde sam skoro video, mislim da je Tucson, da ima samo "auto-up", ili "auto-down", što je već prvoklasna nebuloza.
Kad bih ja birao, onda G120 automatik, i obavezno LED, ako su zamenili xenone, ako ne, onda xenon, daj šta daš..