TopSpeed test: Jaguar F-PACE

Možda se čini da je eminentni britanski proizvođač dosta kasno ušao u sve popularniji SUV segment, ali nema dileme da je to učinio veoma ambiciozno, vođen željom da upravo ovim modelom približi čitavu marku širem krugu kupaca. Glavni protagonista na našem testu, F-PACE, sa snažnim dizel agregatom od 300 KS, krajnje je atraktivan i dinamičan model, koji pretenduje da “baci na pleća” čak i zvučne rivale kao što su Audi SQ5 i Porsche Macan S Diesel
Jaguar je otpočeo pripreme za ulazak u premijum krosover / SUV segment još 2013. godine na Salonu automobila u Frankfurtu, kada je premijerno predstavljen atraktivni koncept C-X17. Odmah je privukao pažnju futurističkim dizajnom i projektovanim sportskim osobinama, a posebno zbog činjenice da bi iz njega moglo da se izrodi nešto što renomirana britanska kuća nikada ranije nije imala, iako se njeni koreni protežu gotovo devedeset godina unazad. Da zaista kreće sa potpuno novim modelom pod imenom F-PACE, Jaguar je zvanično obelodanio tek početkom 2015. u Detroitu, da bi proizvodna verzija konačno stigla na svetsko, ali i naše tržište, 2016. godine.
Kompetan članak pročitajte na sajtu Topspeed.telegraf.rs
Lep SUV.
Primer da ne treba uvek robovati stereotipima i "tradiciji".
Ako je "izlet" iz tradicionalne game lep proizvod, zašto da ne.
Ima mozda i najlepsu siluetu od svih SUVova na trzistu.
Ovi su otišli VAG-ovim stopama i to u onom djelu gdje mi se još i najmanje sviđa.
Dijeljenje je otišlo toliko daleko da je i bočna linija copy/paste između modela u grupi. Samo usporediti F-Pace i Range Velar.
Školski primjer kako unijeti dinamiku u SUV formu i da to sve elegantno izgleda a ne silovati liftback formu raznoraznim frankeštajnima...