Dacia Sandero 0.9 Tce Easy sa automatskim menjačem

DACIA SANDERO je već odavno postala poznata i vrlo brzo priznata kod ogromnog broja vozača širom sveta. Podsetimo, prvi put je predstavljena na Medjunarodnom salonu u Frankfurtu 2007. godine. Danas, posle DESET GODINA, u prilici smo da vam ukratko opišemo nešto potpuno novo kada je DACIA SANDERO u pitanju.
Reč je o modelu sa oznakom – 0.9 Tce Easy – R. Agregat benzinac ove DACIE SANDERO ima tri cilindra i 893 kubika a snabdeven je najnovijim ROBOTIZOVANIM automatskim menjačem. Ulicama Beograda vozili smo DACIU SANDERO sa opremom LAUREAT, a cena te verzije je 9.890 evra.

Vozilo je veoma dobro opremljeno. Poseduje putni računar KOMPJUTER sa sviim uobičajenim elementima, prednja svetla za maglu, merač spoljašne temperature, radio sa komandama na upravljaču. Volan ima mogućnost spuštanja i na taj način još boljeg položaja i lakšeg upravljanja. Vozačevo sedište se takodje može podešavati. Spoljašni retrovizori se elektronski mogu podešavati i imaju boju karoserije, sistem START STOP je takodje ugradjen a pogodnosti ima još i još….

DACIA SANDERO 0.9 Tce Easy – R je udobna, preglednost puta je veoma dobra a automatski menjač pruža posebnu opuštenost i na otvorenom putu i u gradskoj gužvi. Motor ima malu kubikažu, poseduje 90 KS a veoma mala težina praznog vozila od samo 980 kg. čini ga lako vozljivim i pokretnim.
DACIA SANDERO je svima poznata po niskoj i veoma prihvatljivoj ceni. Početna je 7.990 evra, za benzinski motor i varijantu AMBIANCE a ovaj LAUREAT sa najmanjom kubikažom nudi se po 9.890 evra.
DACIA SANDERO može biti prihvatljiva i već dugo godina jeste za mnoge a posebno za TAKSISTE a ta činjenica označava nešto što je ekonomično i isplativo. Ovaj četvorotočkaš je pogodan i za vožnju po lošijim putevima, može da primi pet putnika i ima solidan prtljažnik. Njegov „klirens“, odnosno raspon od najnižeg dela do tla, je i dalje znatno veći u odnosu na druge automobile a to donosi slabije ležanje ali i lakše savladjivanje neravnih površina i pogodnost vožnje van puteva.
Prilikom naše gradske vožnje videli smo da sa ovaj SANDERO sa automatskim menjačem lako vozi od semafora do semafora, u dugim i dosadnim kolonama. Potrošnja neverovatno puno zavisi od stila vožnje. Ako ste SANDEROM sa automatskim menjačem krenuli na uživanje u saobraćaju, sa tihom muzikom i malo otvorenim prozorom i što je najbitnije sa najlaganijim dodavanjem papučice gasa, slušajući kako automatski menjač polako prikazuje povećanje prenosa – potrošnja će biti mnogo prihvatljivija u odnosu na onu koja se odlikuje turiranjem na semaforu i naglim polascima pod visokim obrtajima. Iako ovakav SANDERO, sa tri cilindra, podrazumeva nešto više JAKOG GASA, umerenost je mnogo preporučljivija, više prija novčaniku a posebno BEZBEDNOSTI. Kada naravno pominjemo BEZBEDNOST valja reći da SANDERO veoma dobro koči iako ima diskove samo na prednjim točkovima i pneumatike 185/65/R 15. To svakako nije automobil za maksimalne brzine i uvek rizičnu jurnjavu, ali, SANDERO će mnogo lakše stići do nekog seoskog cilja ili se lakše uspentrati na viši gradski ivičnjak. Prilikom naše vožnje po Breogradu DACIA SANDERO je u proseku trošila izmedju 8 i 8.5 litara !
Za kraj valja napomenuti ono što je po nama VEOMA VAŽNO prilikom kupovine automobila. Koliko košta održavanje jednog ovakvog automobila, koja je cena rezervnih delova i gde će se SANDERO servisirati kada za to dodje vreme. DACIA SANDERO nije automobil za ambiciozne i nedokazane sportske vozače iako ste verovatno obavešteni da uz odgovarajuće prepravke DACIA može da dobije neslućene performanse i osobine. Više puta je bila u rukama čuvenog francuskog asa formule jedan , šampiona ALENA PROSTA, na snežnim površinama poznatog zimskog ANDROS KUPA, a preuredjena je i za izazove DAKAR RELIJA.
Preuzeto sa: Mojsvetbrzine.rs