home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Seat Ateca je prvi SUV za značkom španskog proizvođača. Cenovno i po gabaritima, direktan konkurent najprodavanijem SUV na tržištu - Nissan Qashqai modelu.

Aktuelna situacija je dosta jasna: svi proizvođači moraju imaju sve moguće SUV modele ili, još bolje, više njih, jer je ovo jedina kategorija koja tokom proteklih nekoliko godina beleži konstantan rast prodaje.

Seat Ateca tako menja model Altea (koji je MPV) pa je jasno da MPV segment nestaje u korist SUV segmenta. Pre nekoliko meseci smo vozili VW Tiguan čiju platformu korisiti i Ateca.

Seat Ateca na svom nišanu ima vodeći model iz ovog segmenta, a naš prošlogodišnji Auto Godine, Nissan Qashqai. Na testu nam je bio model sa 1.6 TDI motorom uparen sa manuelnim menjačem i sa pogonom samo na prednjoj osovini, a njegova cena iznosi 22 hiljade EUR što uključuje i sasvim solidnu opremu na kojoj se nalazi i nekoliko opcionih stavki.

Najznačajnija stavka opcione opreme, koja je obogatila Style paket opreme, je 8" ekran sa pratećim info-zabavnim sistemom. Sistem je funkcionalan i jednostavan za upotrebu. Navigacije nema, to se mora doplatiti, ali se do može nadomestiti preko mobilnog telefona.

Utisak u vožnju najviše podseća, očekivano, na Tiguan. Ovde mislimo na oslanjanje, udobnost i osećaj, dok su performanse u okvirima mogućnosti 115 KS motora. Ateca nije previše teška, nešto oko 1400 kg, pa 1.6 TDI uspeva da „mrda“ ovu karoseriju prihvatljivim tempom za prosečnog vozača. Situacija je malo drugačija kada se Ateca popuni prtljagom i putnicima, pa bi tada 2.0 TDI motor bio mnogo prikladnije rešenje. Svoju dobru stranu ovaj motor ima kada je u pitanju potrošnja, pa je tokom testa prosek bio 6,4 litara.

Preuzeto sa: Nacionalnaklasa.com



čitanja : 1433



Komentari

Eto, ovi nahvališe "toplinu" srednjeg paketa Atece, uz neke opcionale ...

Autor moron 13 Mar 2017, 11:09

Malopre izađoh iz Kodiaqa (što bi rekla ona devojčica, ovo vam je najnoviji model Škodija Kodiaq..), i pozadi prostora u neograničenim količinama, bar za nekog sa 185. Koliko god debela da je panorama, nema šanse da je pipnem ni sa šeširom. Tako bar deluje. I prtljažnik je poveći. Kome treba povišeni karavan, a Ateca mu je mala, ovo je dosta dobar izbor, onako na prvu. Cene nisu baš male, s druge strane.

Autor Priapus 13 Mar 2017, 14:14

Priapus
A, gde si video taj audi Q5 u paketu opreme Kodiaq ?

Autor moron 13 Mar 2017, 18:37

Ene ga u Uscu. Alpros ga izlozio.

Autor Priapus 13 Mar 2017, 20:34

Znaci, ide prvo Elantra, pa Skodiaq

Autor Priapus 13 Mar 2017, 20:35

Priapus
Za 35.000 onaj izloženi Kodiaq 2.0 TDI 4X4 od 190 ks ne izgeda loše.
Ista cena kao ovaj 3008 1,6 HDI od 120 ks i 2WD ...
https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/9781316/peugeot-3008-allure

Autor moron 13 Mar 2017, 22:28

moron

Koliko god izlizano zvucalo, u prirodi izgleda "lepse" nego na slikama. Kao onaj BMW 2 Active Tourer. Uzivo je dosta lepsi.
Za volanom Kodiaqa ja se osecao prilicno komforno. Ergonomija - visoka ocena.
Ne znam da li mu je 3008 direktan konkurent. Moguce da je za nijansu ekstravagantniji Peugeot. Ali kome treba sedmosed, nema dilemu izmedju ova dva.
Kod Alprosa si u principu uvek mogao da dobijes vrlo solidan poust pri cenkanju.
Za EUR 30k dizel 150ks DSG, koliko je otprilike i Xtrail Dci 130 sa CVT

Autor Priapus 13 Mar 2017, 23:05

Priapus
Kodiaq je unutra zaista "ogromantan", za čim sam dobar deo života "patio", ali, ja sam skoro u trećem životnom dobu i primerenije mi je da sledeće vozilo gledam u rangu jedne fobije klotare ( nadogradjene sa svim Thule "aksesoarima" ), nego li da razmatram ovaj "Q5 monstrum" designed by Čkouuuda...

Autor moron 14 Mar 2017, 09:23