home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mališan iz Tojote je na drugoj proveri u našoj redakciji, a adut Tojote za gradske uslove je sada u atraktivnijem izdanju kada je oprema u pitanju i sa agresivnije izraženim elemntima karoserije i unutrašnjosti.

Saradnja Tojote sa PSA grupacijom se nastavila i ispred nas ponovo imamo trojku mališana u sastavu Pežo 108, Citroen C1 i Toyota Aygo. Recept koji su napravili još 2005. godine je nastavljen, i tako je uz moderne dodatke i uz izraženiji dizajan nego ranije, Aygo sa svojom malom družinom doživeo drugu generaciju. Aygo se na domaćem tržištu nudi sa samo jednim motorom tako da tu izbora nema, a kupcu je ostavljen izbor između automatskog i manuelnog menjača. Poput prethodno ranije testiranog Aygo-a, manuelni menjač je bio u test vozilu što je prava šteta jer je prirodno stanište ovog automobila gradske gužve, a to je mesto gde apsolutno svaki vozač, bez obzira na preferencije manuelnog menjača, pomisli barem jednom nedeljno „eh da imam automatik...“

1-litarski trocilindrični motor sa VVT-i tehnologijom nudi dovoljno u ugranim uslovima i vrlo rado će povući automobil mase nešto preko 900kg, tako da bi vožnja mogla da se okarateriše i kao donekle zabavna. Zabava će se smanjiti onog trenutka kada se uputite van grada jer je tada buka od motora izraženija i preporučljivo držati brzinu na 110-120kmč, što zbog buke, što zbog potrošnje. Ono što možda Tojoti fali, a kada je Aygo u pitanju je mali "turbak" koji bi baš prijao malom gradskom automobilu, većina konkurenata ima ovu opciju u super mini klasi, pa se to može okarakterisati kao nedostatak Tojote. Ipak i pored tog "nedostatka" Aygo je odneo pobedu u takmičenju za NK auto godine 2015. u supermini kategoriji pored turbo naoružanih konkurenata (Opel Adam Rocks i Reno Twingo).

Izgled automobila je glavni adut ovog mališana, a stvar je ukusa da li če se nekom dopasti ili ne. Jedno je sigurno, a to je da je vrlo upadljiv. Cela priča sa X izraženim segmentima je prisutna i kod Aygo modela i sve to izgleda vrlo lepo uklopljeno u kompletan automobil. X-cite oprema podrazumeva dvobojne elemente karoserije i unutrašnjosti, a kombinacija žute i crne je vrlo uspešna. Na slikama je teško dočarati koliko je ova žuta boja jarka, a automobil izgleda vrlo lepo, posebno u ovoj kobinaciji.

Unutrašnjost je osvežena i podrazumeva moderne elmente i "transformers-oliki" dizajn centralnog obrtomera, odnosno pokazivača brzine. Ekran osetljiv na dodir je takođe prisutan u ovom paketu opreme i sadrži čak i kameru za vožnju unazad što je u principu višak. Višak je jer je preglednost savršena, a dimenzije takve da tokom testa gotovo da nismo ni pogledali u kameru prilikom ubacivanja u hod unazad.

Cena X-cite modela iznosi 10.990 EUR što je već uveliko teritorija B segmenta, ali ceo koncept supermini automobila podrazumeva još jedno vozilo u garaži, pa to nije izuzetak ni sa Aygo modelom.

Preuzeto sa: Nacionalnaklasa.com



čitanja : 1021



Komentari