home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Volvo velikom, luksuznom, limuzinom S90, sa pogonom na sva četiri točka, zadaje ozbiljan udarac rivalima u premijum E segmentu!

Torov čekić ponovo udara! Na to ukazuju i dnevna svetla modela S90, koja jasno asociraju na ovu „alatku“ božanstva iz mitologije severnih Germana, ali i činjenica da velika luksuzna limuzina kuće Volvo zaista pretenduje na sam vrh E segmenta. Ima moćnu i prepoznatljivu pojavu, vrhunski kvalitet, luksuz, komfor i snagu! Onu snagu švedskog čelika… Pardon, to više nije švedski čelik, iako logo i dalje podseća na antički simbol za gvožđe, ali švedska kompanija više nije, budući da Volvo Cars, još 2010. kada je Ford prodao kontrolni paket akcija, pripada kineskom proizvođaču Geely Automobile.

Dakle, da se složimo da je ovo na izvestan način legura švedskog čelika, budući da novi vlasnici, u skladu sa onom svojom poslovicom o nebitnosti boje mačke koja lovi miševe, tu nisu mnogo stvari menjali. Želja im je prilično jasna, a to je da ponovo udare na konkurente iz tržišnog E segmenta, pre svega one nemačke, kao što su Mercedes E-klase, BMW Serije 5 i Audi A6, pa i Jaguar XF, Leksus GS, itd.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Topspeed.telegraf.rs



čitanja : 1355



Komentari

"adaptivni tempomat, auto-pilot koji nakratko od vozača može preuzeti i funkciju upravljanja (do 130 km/h)"

Znači, u Bugarskoj ne bi mogao da vozi auto putem maksimalno dozvoljenom brzinom ( 140 kKm/h) uz "funkcionalan" adaptivni tempomat ...

Kao škodista, rekao bih da kod čkouuuuude to čudo "šljaka" do 210 km/h.

Volvo ili čkouuuuuda, pitanje je sad :)))

Reno je negde izmedju, mislim da je bio "do 140 km/h", a da je sada unapredjen, valjda "do 160 km/h".

Autor moron 19 Mar 2017, 10:02

Znaci Skoda bolja nego Volvo s90?

Autor ilijapaun 19 Mar 2017, 14:07

ilijapaun
Malo sam se šalio. Čitajući, naime, ovaj test S90, čim videh da je ACC "ograničen" do 130 km/h, setio sam se testa Talismana na B92 i nekih komentara na temu tog adaptivnog tempomata. Beše (i) ovako:

"I ja tako mislim, pa sam uzeo Superba. Ne volim VW automobile, pa sam zato želeo da uzmem Talismana, međutim Superb je stvarno bolja kupovina.
Talisman nisam uzeo zato što:
- ima značajno manji rezervoar, što mu za oko 200km skraćuje autonomiju u odnosu na Superba,
- ACC mu radi svega do 140km/h (na Superbu sam uzeo opciju do 210km/h),
- manje mesta pozadi,
- mali izbor motora (mada bi mi benzinac od 200KS bio OK, Superb sam uzeo od 220KS),
- digitalne instrument table (njih baš ne volim!)
- i, što kažeš, onog groznog tableta koji liči na kinesku dečiju igračku.

Inače sam dugo vozio Japance i želeo sam da nastavim, ali trenutno u Evropi ne nude ništa bolje od Superba..."

Ovo može i da se shvati i kao "njegov odgovor" na Tvoje pitanje.

Autor moron 19 Mar 2017, 16:02

Moje misljenje da je skoda verovatno najbolja ako se gleda racionalno ulozeno/dobijeno bez osvrtanja na imidz dizajn itd.
Kad se predje cena superba, ulazimo malo u domen iracionalnog, gde ovaj volvo spada, po meni mozda i najbolji dizajn u svojoj kategoriji.
Nervira me sto u ovim testovima postaje najbitnije da pronadju tvrdu plastiku negde.msm cemu

Autor ilijapaun 19 Mar 2017, 23:31

Jes vala, od kada je po-nestalo Golfova 2, Škoda se prnašla kao rešenje. Uložiš mnogo, od dečijeg doručka otkineš, liguraš se fino, svi ti zavide na uspešnoj re-inkarnaciji VW-aua, super dizajnu a kad kreneš da je prodaš otimaju se ko o vruć lebac....

Autor oktopod 19 Mar 2017, 23:40

Skoro sam ga video uzivo. uvece...odlican!

Autor NemanjaBB 20 Mar 2017, 00:55