home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon dve verzije hečbeka na test je došao i Megan u limuzinskoj karoseriji, karoseriji koja je nekada bila izuzetno popularna na našem tržištu. Da li je ova verzija primamljivija od hečbeka ili je ipak hečbek pravi izbor videćemo posle ovog testa, a evo šta kažu prvi kilometri.

Za aktuelni Megan se većina posmatrača slaže da je izuzetno interesantan automobil koji donosi malo svežine i francuske avangarde u C segment. Limuzinska karoserija aktuelnog Megana to diže na još viši nivo jer limuzine C segmenta često izgledaju pomalo nesrećno dizajnirane sa dodatnim zadnjim krajem na osnovu hečbeka. Sa Meganom ovo svakako nije slučaj i Megan je sa pravom novu verziju označio kao Grand Coupe karoseriju, što je i zvaničan naziv ove verzije Megana. Megan Grand Coupe deluje kao mali Talisman što je svakako za pohvalu i definitivno je najlepša i najskladnija limuzinska verzija Megana od kako Reno ima ovaj model u ponudi.

Na prednjem kraju nema razlika u odnosnu na hečbek, a glavna karakteristika su LED dnevna svetla u obliku slova C, dok je zadnji kraj gotovo preuzet sa Talismana. Istina, ima tu nekih razlika, čisto da se opravda cenovni rang većeg brata, ali glavna karakteristika u vidu produžetka gornje ivice svetla je tu. Linija krova se blago spušta kako bi dočarala, tačnije opravdala ono kupe u nazivu i potencijalni je problem za prostor za glavu na zadnjoj klupi, što se i ispostavilo kao tačno. Prostor na zadnjoj klupi je prilično izdašan kada su noge u pitanju, ali za nešto više putnike relativno nizak krov može predstavljati problem.

Pored ovih dizajnerskih rešenja nove limuzine iz Renoa, novi Megan krase i neka vrlo interesantna tehnička rešenja. Tako smo i imali sreću da je test primerak imao vrlo interesantnu motorizaciju. Dobro poznati 1.5-litarski dCi agregat sa 110ks je uparen sa EDC menjačem kojeg smo imali prilike da testiramo u turbo benzincima i jačim dizelašima, ali se prvi put susrećemo sa dCi 110 agregatom.

Moram priznati da sam tokom prvih dana testa bio prilično zadovoljan sa ovom kombinacijom i pored činjenice da sam prilikom najave bio malo razočaran zato što sam očekivao dCi 130 uparen sa 6-stepenim manuelnim menjačem. Gradske gužve u poslepodnevnim časovima su me brzo razuverile i u tom trenutku sam shvatio da je EDC pravi izbor. Ni na polju potrošnje EDC nije razočarao sa vrlo dobrim rezultatom nakon prvih nekoliko dana od samo 5,3l potrošnje.

Reno je sa novom generacijom Megana vratio udobnost i mekano oslanjanje, pa je Reno opet sinonim za „uljuljkanu“ vožnju i gotovo neopažen prelazak preko raznih neravnina na putu.

Cenovno je Grand Coupe pozicioniran između hečbek i karavan verzije, tačnije tamo gde i jeste po gabaritima, upotrebljivosti i sl. Početna cena za Megan Grand Coupe je 13.490 EUR, dok je cena testirane verzije iznosila oko 20.000 EUR, koliko treba izdvojiti za dCi 110 sa EDC menjačem u Intens opremi.

Preuzeto sa: Nacionalnaklasa.com



čitanja : 2579



Komentari

Odličan. Vozačka pozicija sasvim dobra. Samo da volan može još malo da se izvuče. Nazad nisam imao neki problem. Bar koliko se sećam. Doduše, bez panorame. Pitanje je ovo ili A3 dizel za 19.900. Ovaj sa automatikom, a Audi - Audi. Teška muka. Za onog ko preferira limuzinski oblik..

Autor Priapus 25 Apr 2017, 09:54

Bolje je izbeci EDC, skupa opravka.

Autor ALEKSANDAR BG 25 Apr 2017, 10:18

Da nije malo preksup,20.000 eura...

Autor Renault Terminator 25 Apr 2017, 10:44

"Lepota je u oku posmatrača".
Lep je, generalno.
Mada, ima detalja koji su mi lepši na Scenicu. Primera radi, oblik prednjih svetala (u kombinaciji sa dnevnim LED svetlima) mi se više dopada kod Scenica (kome su dnevna svetla integrisana u farove). Ali, je "to" ("lepo-lepše")čisto subjektivna stvar.
Nikada nisam imao kola sa AT (pa ni sa "DSG"). A ni neki DCI, pa ni DCI 130.
Kako "dinamično" vozim, "pokrio" bi me i DCI 65.
Opet, zbog povremenih "zahtevnih" puteva, sa vozilom "u stanju pretovara", voleo bih DCI 130( a ne da me tuda pretiče i "prokleta" škoda 1000 MB).
A ni taj "DSG" ne deluje loše.
Teško je tu pametno izabrati.

Autor moron 25 Apr 2017, 11:23

Ovom autu je najveća mana što nema 5. vrata , kad već ima ovu liftback formu ili kako danas vole nazivati-coupe.
S 5. vratima ne bi bio ograničen na samo tržišta Rusije,Turske i sl.

Autor Đorđe 25 Apr 2017, 11:53

@Priapus Audi A3 nema za 19990 i po meni je Audi klasu iznad, enterijer Audija mi je neprevazidjen, ali oprema je sigurno znatno losija. Ne znam meni se vise dopada hatch, ovo mi se iz nekog razloga ne dopada. I da Mazda 3 mi je best buy

Autor J4ZZER 25 Apr 2017, 15:34

Pomenuta Mazda 3, ako je sedan, ako je dizel sa 105 ks, startuje u paketu Challenge sa € 19.890.
Jeste da mazda kao polovnjak bolje drži cenu od bilo kog francuskog djubra, ali je činjenica i da je u startu i skuplja od ovog megana limuzine ( oko 1.800 od Intensa DCI 110 ).
Na kraju, to može da bude samo i "stvar ukusa".
I ko ima koje "prioritete".
Nekoga "ispunjava" megan, nekoga mazda, nekoga ...

Autor moron 25 Apr 2017, 15:52

J4ZZER

Možda sad nema, možda nikad nije ni bilo, ali je pisalo da ima:

https://autoblog.rs/blog/auto/domace-trziste/2017/03/31/audi-a3-1-6-tdi-limuzina-sa-sjajnom-opremom-19.990-evra

Ja, između ostalog, "bolujem" za automatikom i panoramom, a ovaj Megan "tikuje" oba "box-a".
S druge strani, Audi, bio ili ne "prepakovani" VW, ipak je Audi..

Ni ja ne volim ovu karoserijsku izvedbu, pre svega mi zbog gabarita nije praktična za mesto u kome živim, a ni zbog "upotrebljivosti", jedino što bi možda bio zgodniji za putovanje nego neki HB ili veća limuzina. Gde bi (za putovanje) verovatno najgore rešenje bio "SUV/crossover"..

Autor Priapus 25 Apr 2017, 15:58

Glupo je porediti Megan i Audi, za iste pare.
Realno mislim da nešto fali tom A3 za 19 000. Ili je totalni klot, ili prošlogodišnji ili Made in Tunguzija.
Megan za 20 000 je stvarno top.
A za taj audi od 19 000 bi obratio pažnju.

EDC bi bio pogodak da ima papučice na volanu. Šteta što tako prostu stvar nisu dodali. Onda ne bi imao lošu reč. EDC je pouzdan i brz, tu nema reči.

Šta i čemu pada cena je diskutabilno. Jer recimo, Mazda 3 ima da odere za 10 godina servisa, više 1000€ od Megana.

Meagn je baš pogodak. Znam čoveka koji ga poseduje. Baš lep prizor na ulici, udoban na prednjim sedištima za čisto 5, na zadnjim skroz OK za nekog visine do 185.

Ali Multi Sens sistem je baš divan, promena režima rada motora i komfora po potrebi je baš pravo, nao na nekom novom premijumu.

Autor Oktopod 25 Apr 2017, 17:34

Je li enterijer isti koa u Talismanu?
Sedeo sam u ovome autu ali me u Talisman nisu pustili, pa ne znam.
Poz

Autor Raziel 25 Apr 2017, 20:07

Meni je enterijer Megana deal breaker, pogotovu ona plastika oko touchscreena... I Audi jeste bio klot, ali ne bas totalni, svetle lajsne, auto klima, 16ice parking senzori i grejaci sedišta, realno sve bitno sem napredne bezb opreme. Infotainment je bio tanji i boja crna je bila jako losa...

Ne znam zasto, ali Pezo 308 mada konzervativan mi je uvek delovao kao pozeljan polu premijum, a Megane mi je uvek bio cheapo.

Autor J4ZZER 26 Apr 2017, 06:40

Raziel
Megane Intens (3.nivo)ima neke elemente enerijera uradjene lepše, bogatije i na oko skuplje, nego li Talisman Business (2.nivo). Npr, materijal "presvlaka" je dva koplja ispred kod tog megana (kombinacija štofa i eko kože), izgled centralnih duvaljki klimatizacije pozadi, dekorativne lajsne enterijera i sl.
Viši paketi Talismana su "druga priča".

Autor moron 26 Apr 2017, 08:54

J4ZZER
Zavisi na koji 308 i koji megan misliš, mada je to sve stvar ukusa. 308 mk1 "u redizajnu",u višim paketima opreme,je zaista imao dopadljiv enterijer i "na oko" kvalitetne materijale.
U mk2, prva 2-3 paketa (tj.zaključno sa Style), imaju "na oko" jako jadan štof na sedištima, daleko gori nego li mk1 u baznoj izvedbi. Allure je, naravno, "druga pesma", kao i Feline (tao gde ga ima).
Ali, komplet posmatrano, meni danas 10 puta bolje leži enterijer (instrumenti, centralna konzola, volan ...) na aktuelnom meganu, nego li na 308 mk2, na Scenicu ili Kadjaru, nego li na 3008 mk2 ili 5008 mk2. I tako redom.

Autor moron 26 Apr 2017, 08:55

Ja kad sednem u Megane, prvi put na premijeri, drugi put ove godine na Sajmu oci mi same idu na okvir touchscreena koji mi deluje kao kineska igracka (kod Scenica je hvala bogu lakirana plastika) i imam zelju da odmah izadjem. Mislim da 3008 u gepeku nema onako jadno parce plastike.

E sad znam da ti moron mislis na ergonomiju, ali ja sam dizajn freak

Takodje me razocarao centralni tunel CHRa u osnovnom paketu kod nas. Znaci auto opremljen po meraku i sve generalno racionalno, ali srednji tunel DACIA nivo i sad ko ono kupi nije mi jasno, ne razumem poentu takvog sakacenja

Autor J4ZZER 26 Apr 2017, 09:43

J4ZZER
Glupo je ostaviti takve komentare za novog Megana, koga nisi ni probao, a da pri tome preferiraš Hondu.
Da si probao, znao bi da taj tablet koji pominješ je jako lakovidan, i jednostavan za korišćenje u vožji, baš zato što nema estetske lajsne i kerefeke. A to je i bio cilj. I sve drugačije izgleda kad ekran radi.
A vozačev displej, je zato draga ti nova Honda potpuno prekopirala, samo u dosta skupljem pakovanju.

Autor Oktopod 26 Apr 2017, 09:53

J4ZZER
Bio Ti ili ne bio "dizajn freak", pre nego eventualno odabereš bilo koji francuski djubar za svoje buduće vozilo, pogledaj malo cene "uvoznih" FR polovnjaka starih 3-4 godine, kojih ima "kao blata", a koji posredno odredjuju (ubijaju) i cene "domaćih" polovnjaka. "Strmoglav" cene tih uvoznih vozila je frapantan (nesporno, skoro svi oni imaju "lepe kilometre", od 150 kkm, pa na gore), a posebno je izražen za FR vozila.
Stoga, ako ne misliš da sledeća kola imaš bar 7-8 godina, bolje zaobidiji FR djubar (i sa tog razloga). Naravno, moći će ta kola da ti bez problema izdrže i 10-ak godina, ali, biće i daleko pre toga dizajnerski pregažena :) A ti "utučen" :)

Autor moron 26 Apr 2017, 09:55

Mangela,bre,
C-HR je nova Toyota, a ne Honda. Ne spavaj! :)
Da li ti se, ako se secas, uciteljica u osnovnoj, prezivala Popovic?

Autor Optimus Prime 26 Apr 2017, 11:12

Novi Megane ima baš lepu liniju.

Autor roker 26 Apr 2017, 14:55

Optimus Prime
Ako misliš na mene i mange, prevario si se. Mada to "mange" je bilo sve i svašta, ali ako misliš na glavnog aktera, pravog u grešci si. Toga nema ovde već koju godinu, sa mojim znanjem i poznavanjem toga "ljuda"
Ako ti čovek treba, viči ga, možda se javi ili traži pomoć prijatelja. Ali nemoj mene, biću grđen.

Autor Oktopod 26 Apr 2017, 15:30

@OKTOPOD Ne znam zasto bi bilo glupo izneti sopstveni sud i mišljenje o lajsni koja okruzuje ekran i koju nisam ja prvi pomenuo mada sam se sokirao kad sam je video in vivo. Kakve veze lajsna koja okruzuje touchscreen ima veze sa lagodnoscu, brzinom, preglednoscu itd itd samog infotainmenta.

Takodje ja ne robujem markama i enterijer CIVICa je isto klimav ali samo u Confort paketu.

Autor J4ZZER 26 Apr 2017, 16:21

J4ZZER
Sve bi bilo OK, da taj sud utemeljen i osnovan.
Predlažem, da odeš i probaš auto, pa onda možda da daješ tako negativna mišljenja.
Smatrao sam da si ti realan, ali ovo beše baš nerealno.
Ovaj auto može na crtu mnogo zvučnijim imenima na papiru, tipa Mazde, Tojote ili Honde. Kao i mnogih drugih.
O komforu vožnje, ne bi da trošim reči.

Autor Oktopod 26 Apr 2017, 16:42

@oktopod druze ne razumes me uopste, ja ne donosim sud o autu, o tome kako izgleda spolja (to mi je odlicno recimo) kako se vozi koje su performanse,.. Eto ako ce ti biti lakse MEGANE je u pretproslom broju AutoExpressa pobedio CIVICa i bio drugi iza Golfa, Golf 5 Megane i Honda po 4 zvezdice. Ali ja kad udejm sednem u Megana i vidim onu lajsnu meni se vise nista ne gleda, znaci da je sve zlatno dzaba. I to je MOJ licni dozivljaj, e sad ne znam kako nisi ti primetio tu lajsnu? Evo da li je jos neko primetio ili samo ja?

Autor J4ZZER 26 Apr 2017, 17:05

Ne razumem kakvu lajsnu pominješ? Megan nema lajsnu - okvir oko ekrana. To mu baš zameraju a meni ne smeta.

Autor Oktopod 26 Apr 2017, 17:13

http://www.netauto.rs/uploads/useruploads/Vozili-smo/Renault-Megane-16-0111.jpg

Gde je "lajsna" ?

Autor Oktopod 26 Apr 2017, 17:16

Ima lajsna. U Intens. Ali, na vratima, iznutra :) Jako lepa lajsna ...
Mislim da ne postoji potreba, ni racionalan smisao, da se tupe zubi oko toga šta je kome lepo.

Autor moron 26 Apr 2017, 17:40

Ko to moze ili sme da se suprotstavi Oktopodu? Alal mu vera!

Pa valjda on sve najbolje zna, bar kad je Reno plastikaner u pitanju...:)

Autor carobnjak 26 Apr 2017, 17:55

Kazem lajsna u smislu neceg uskog oko ekrana, ok prava rec je okvir oko ekrana debljine nekoliko centimetara i izgleda jadno, evo na tvojoj slici nije ni okvirk nego maska jer su u njoj izbhseni otvori za ekran i za kruzne komande ispod. A sad cu da nadjem i par testova stranih cisto da ne mislis da samo meni smeta (ne)kvalitet plastike ove maske

Autor J4ZZER 26 Apr 2017, 19:13

https://youtu.be/a5ECgxk332o 5:18 Matt Watson komentar o okviru masci toucscreena

Autor J4ZZER 26 Apr 2017, 19:27