home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U vezi sa ovim automobilom je sve neobično. Na prvom mestu, neobično mu je ime. Zatim, nije baš jasno kojem segmentu pripada. Platformu deli sa C3 ali je veći, izgleda kao SUV ali to nije. Naravno, ne možemo ga „uglaviti“ ni u C segment, jer Citroen tamo već ima C4. Dakle, C4 Cactus je priča za sebe, i to prilično zanimljiva priča…

Prvi kontakt

Na njegovu pojavu ne možete ostati ravnodušni. Automobil odiše posebnim stilom, koji nekako zrači mladalački, koliko god to zvučalo kao fraza. Ne mora biti nužno namenjen mladim ljudima, ali mladima duhom svakako da. Ovde se radi o jednom Citroenu koji je možda autentičniji od bilo kojeg drugog, ukoliko u obzir uzmemo neke istorijske parametre, a taj kvalitet je oličen u činjenici da koliko god da je nesavršen, većini ljudi je krajnje simpatičan. Zašto mi je ovde na pamet pao „Spaček“? Odgovor je krajnje jednostavan – minimalizam. U Citroenu su se svojski potrudili da iz Cactusa izbace sve što je višak, tako da je dobijen automobil jednostavnog stajlinga, minimalističkog enterijera, relativno jeftin, sa niskom potrošnjom goriva. Da li sam spomenuo da se naginje u krivinama? Doduše, ne baš kao „Spaček“, ali izraženije od konkurencije.

Kompletan članak pročitajte na sajtu Autorepublika.com



čitanja : 1285



Komentari

Sve u svemu, jedan veoma loš auto za cenu koju ima.

Autor Niki 14 Maj 2017, 14:25

@Niki Pogotovu ako si pun predrasuda :)

Cactus je najjeftiniji automobil iz svoje klase, uz to dizajnerski najoriginalniji sa solidnom ponudom motora i izuzetno interesantnim enterijerom. U toj klasi niko nema plastiku u predelu nogu tako da ne znam sta bas ocekus

Autor J4ZZER 14 Maj 2017, 14:36

@J4ZZER

Hm, samo koja je njegova klasa?
Predstavljen je kao iz porodice C4, a u stvari je na platformi C3 koji pripada B klasi.

Auto je marketinška prevara!

Novi C3 je OK!

Autor Niki 14 Maj 2017, 15:06

Captur 2008 Mokka Vitara nastavi niz...

Autor J4ZZER 14 Maj 2017, 17:05

Lepi su svi pobrojani, ali, ako bih "morao" u toj "klasi", uzeo bih vitaru, mada unutra možda malo deluja spartanski, ali mislim da ima unutra najviše mesta. A i 1,4 turbo je veoma solidan (na papiru).

Autor moron 14 Maj 2017, 17:22

@moron Vitaru onaj enterijer ubija. Ne znam kako Suzuki ne promeni nesto, odlicno oprenljen i praktican autic pati zbog sale Dacia style enterijera.

Inace u ovoj klasi su i CX3 i HRV, ali oni su bas u posebnoj cenovnoj ligi... Zato i velim da Cactus uopste nije skup, naprotiv.

Autor J4ZZER 15 Maj 2017, 07:34

J4ZZER
Kaže mi juče jedan vlasnik civica 1,8 "svemirca" i vitare S, oba po 140 ks, da mu u mešovitom režimu civic troši 8,4, a vitara 6,4.
Ako je istina, "lepa" razlika je u pitanju.
Pri čemu je civic - civic. A enterijer mu ni delom ne deluje jeftino, kao što je to slučaj sa nekim detaljima vitare.

Autor moron 15 Maj 2017, 09:06

moron

Taj svemirac iskreno nije da je unutra kao Vitara, ali nije ni neki šampion kvalitetnog enterijera (šta god to značilo), bar polovni koje sam ja gledao svojevremeno na Deltinom parkingu. Ali je svakako jedan od šampiona prostora, što gledajući po gepeku, što po prostoru za putnike. A i dosta je tvrd.
A za Vitaru ima klipova sa podacima o potrošnji na autoputu. Bogami, koliko se sećam, preko 120 km/h potrošnja je sve osim "slatka", naprotiv. Ali tako je verovatno kod svih benz. turbinaša.
Mene enterijer kod Vitare neodoljivo podseća na Solencu. Baš dosta "moderan".. A i Suzuki ima totalno "idiotsku" politiku opreme i kombinovanja. Ako hoćeš panoramu kod Vitare i S-Cross, može, samo uz najviši paket. Ako hoćeš Vitaru benzinac, panoramu dobijaš samo uz zastareli 1.6, ne može ni u ludilu uz 1.4 turbo. Pri čemu ako hoćeš S-Cross, panorama samo uz kožna sedišta. I tako dalje. Personalizacija - nula bodova.

Autor Priapus 15 Maj 2017, 10:24