TopSpeed test: Peugeot 5008 2.0L BlueHDi 150

Ime se nije promenilo, ali sve ostalo jeste... Novi Peugeot 5008 iz kategorije monovolumena uskočio u tržišni segment krosovera, i to kao SUV sa sedam sedišta.
Uobičajena situacija je da se “mali brat” ugleda na velikog. Namerno ne insistiram na formulaciji “mlađi na starijeg”, jer je i to kod Peugeota obrnutno. Naime, francuski proizvođač je inspiraciju za novu generaciju modela 5008 pronašao u manjem 3008, koji je prilično radikalno transformisao iz kategorije MPV-a u SUV, i to sedmosed, pa još u C segmentu!
Logično da se prvo nameće pitanje zašto je Peugeot ovo uradio? Logičan odgovor je da bi među prvima popunio delić upražnjenog prostora, odnosno da privuče one kupce koji se trenutno dvoume između modela Nissan X-Trail, Škoda Kodiaq i Hyundai Santa Fe. Istovremeo, iako je interesovanje u Francuskoj za ovaj model veliko, 5008 SUV treba posmatrati kao globalni proizvod, tako da Peugeot kao glavne pravce “osvajanja” vidi kinesko i južnoameričko tržište.
Kompletan članak pročitajte na sajtu Topspeed.telegraf.rs
U početku mi je spolja bio dosta ružnih proporcija, nesrećno produžen, kao zgnječena žaba, nalik na 500L u verziji "jazavičar".
Sada mi je već OK. U ovom paketu opreme, sa ovim opcionalima :)
Koliko košta? Ispod 40 nije :)
Jedno 45? Jer, samo se treba setiti testa 3008 2.0 HDI Allure sa "Vrelih guma", koji je sa opcionalima bio 40.000 ( tj. 39.999).
@moron
Imao sam prilike jedan da vozim koji je placen oko 38.000fr. Auto je bomba, zaista! Prostoran, luksuzan, lep...Unutra je i sto se dizajna tice prelep, super materijali i zavrsna obrada. Premijum osecaj. Zaista su ga vrh uradili. Vredi svaki ulozen cent!
dušan
Vidi, može taj mk2 da danas bude lep kao slika, ali ono što znam, jeste da prethodni 5008, sedmosed, najviši paket (koji je serijski bio i panoramski), 2.0 HDI 150, AT, koštao je 27.210.
http://www.ak-raketa.rs/cenovnici/5008.pdf
Danas od toga više košta čak i nepamoramski 3008 sa 1,6 HDI AT Allure .
Pežo je skroz izgubio kompas sa cenama.
Kupis C4 Grand Picasso i vozis bukvalno istu stvar za upola manje novca.
5008 košta toliko koliko košta jer je Pežo (a tu se ubrajaju i dileri) brend koji vrlo dobro poznaje svoju "rezidualnu" vrednost, pa se shodno tome očekuje da njemu vrednost s godinama ne da neće da pada, nego će znatno da raste, reda veličine nekog Astona, te je 5008 jedna ništa manje nego izuzetna investicija, a svaka dobra investicija košta. Danas možda nekom eur 50.000 za vrhunski 5008 deluje mnogo, ali kad ga budu jurili za 5 godina sa bezobraznim ponudama od 90 i više K EUR, usta momentalno formiraju osmeh, a nadležne žlezde nezadrživo puštaju hektolitre hormona sreće i zadovoljstva.. Ko propusti, žao mi je..